אל תפספס
שם: Comptoir des Cotonniers
לוקיישן: http://www.comptoirdescotonniers.com
משמעות השם: בתרגום מילולי לצרפתית - "דוכן כותנה". הבחירה במילה דוכן היא מכוונת ומיועדת לשדר אינטימיות וקרבה ללקוחות. האינטימיות הזאתי משתקפת היטב גם באופן בו מעוצבים הבוטיקים של המותג ובחמימות שהם מקרינים.
ז'אנר: אתר הבית של המותג הצרפתי שלוקח אופנת רחוב לגבהי שיק חדשים.
טרילר
נשים צרפתיות ואופנה זה כמו הולנדים ואופניים, זה מלידה וזה הכי טבעי ויש. המותג שהוקם ב-1995 ממחיש את ההנחה הזאת, והוא כולו חגיגה אופנתית שמשלבת טרנדים עכשויים עם סטייל נצחי, כמו שרק הצרפתיות יכולות.
הגישה הקריאטיבית של המותג היא קומבינציה בין סטייל לצ'ארם (או שארם בצרפתית). על ידי הקשבה לטרנדים אופנתיים, אבל בלי לשכוח את חשיבות ההקשבה לסטייל האישי, מצליח המותג ליצור בגדים איכותיים במחירים סבירים שמייצרים הופעה אינדיבידואליות ולא פחות חשוב נוחים ללבישה.
מה בפנים
האתר גדוש תוכן ותמונות מרשימות במיוחד. הלשונית Comptoir spirit נחלקת לתתי לשונית, בהן אפשר ללמוד על הקונספט המותגי, לראות את כל ההפקות המגזיניות בהן לקח המותג חלק, ויש בלי סוף כאלו.
שווה לבדוק את תת התגית Mother and Daugther, פרוייקט מגניב בו קורא המותג לאמהות ובנות מהציבור הרחב לקחת חלק אקטיבי בהבאת המותג לחיים, על ידי דיגמון הקולקציות שלו, כחלק מהרעיון של האותנטיות שהמותג מנסה לייצר. הרעיון היה כל כך מוצלח, עד שהפך חלק מקמפיין הפרינט הפרסומי של החברה.
תחת לשונית הקולקציות אפשר לראות את קולקציות סתיו וחורף 2010-11 בהפקה אורבנית יפה במיוחד. לתמונות מצטרף משפט שמתחיל ב'אני אוהבת אני שונאת' ומשתנה בהתאם לסטיילינג.
יונת דואר
אין. תחת לשונית 'הבוטיקים שלנו' אפשר לראות איפה נמצאות חנויות הרשת רובן ככולן באירופה הקונטיננטלית.
אקסטרה
את תצוגת סתיו חורף 2010-2011 ליוו בלייב ההרכב האינדי הצרפתי Gush, שארבעת חבריה, בדומה למותג, מלאים בסטייל. גם המוזיקה שהם עושים לא רעה בכלל.