כמדי עונה גם הפעם המשקפיים של קרולינה למקה ברלין הצליחו לעורר באזז תקשורתי בזכות הפרזנטורית המתוקשרת והשותפה העסקית בר רפאלי. העונה יתכן ומותג המשקפיים המקומי הצליח להתעלות על עצמו עם הסלוגן "אף פעם אל תפסיק להשתנות" - והפרסומת המדוברת בה מככבת רפאלי כגבר מסוקס שהופך לאשה בהינף יד, פאה וכמובן משקפיים. ללא ספק הפרסומת אפקטיבית, וגם רפאלי כשלעצמה היא גורם מיידי שמגביר את היקף המכירות ברשת, אך האם ללא התפאורה הנקראת "בר רפאלי" לקרולינה למקה ברלין יש מה להציע? התשובה היא כן.
הקולקציה של קרולינה למקה ברלין לקיץ 2014 מונה חמישה טרנדים מרכזיים, המושפעים מהטרנדים המובילים בעולם האופנה, ביניהם ניתן למצוא מסגרות בצבעי פסטל רכים עם נגיעות שקופות, מסגרות בהדפסים מנומרים, עדשות מראה צבעוניות שמכניסות אווירה של קיץ, משקפיים עגולים בסגנון ג'ון לנון ועוד.
ניכר שגם אם בנמצא דגמים המוכרים מעונות קודמות, הרשת בכל זאת מצליחה לחדש. הדבר בא לידי ביטוי בצבעוניות מגוונת של מסגרות המשקפיים, ידיות בגוונים שונים מהמסגרת שיוצרות טוויסט עיצובי, וטוויסטים בדגמים הקלאסיים הקיימים: את משקפי השמש נוסח ריי-באן לדוגמא לקחו צעד קדימה ועיצבו את המסגרת העגולה בצורה חתולית יותר, ואת משקפי ג'ון לנון העגולים רעננו עם מסגרות פלסטיק מעוגלות לצד המשקפיים המתכתיים הקלאסיים.
כידוע הרשת למעשה מגישה את הטרנדים החמים במחירים נוחים כך שאפשר להתחדש ביותר מזוג אחד ו"להרשות לעצמך להשתנות" כפי שהיא גורסת בפרסומת. מבחר הדגמים הוא גדול (כ- 300 דגמים) כך שסביר שכל אחד יוכל למצוא את העיצוב המתאים לו. לטענת יעל וייס, מנהלת הקולקציה של הרשת, רוב המשקפיים עשויים חומר הנקרא "אצטט", מעין חומר פלסטי עמיד המגיע במגוון צבעים ובעל איכות גבוהה.
טווח מחירים: 150-300 שקלים.