קרטייה
נפתח בדיון בפער שבין מיתוג לבין המציאות: הבושם החדש של קרטייה מעיד על עצמו שהוא "חושני, חייתי, עם נוכחות חתולית פראית". א' התאמנה על גרגורים, התיזה וציינה שמדובר בפרשנות מודרנית עליזה לניחוחות סבתאיים קלאסיים. כלומר מתוק, עז ודביק, אבל שמח. הבקבוק המלבני והכתמתם נראה במבט ראשון משעמם. במבט שני - ומזועזע -מתגלות פניו רבועות הלסת של סימבה מלך האריות, מסותתות בזכוכית. לאמיצות.
LA PANTHÈ, מחיר: 96 דולר ל- 50 מ"ל. להשיג בדיוטי פרי.
ארמני
מלכת הנשף של סמסטר האביב הוא החדש של ארמני. יש ריחות שזכו בכל הקופה: קמפיין שמובילה הברבורה האנושית האהובה קייט בלנשט, בקבוק אלגנטי רב טעם, בניוד ובשחור, ומעל כולם ניחוח מתוחכם, מתוק ומתובל בו זמנית, ומעט פודרתי, למי שמבקשת להפגין נוכחות, בלי לגרום לקורבנות בנפש.
Si, מחיר: 495 שקלים ל-50 מ"ל.
קליניק
במילה אחת: פסיפלורה. בשתי מלים: פסיפלורה וגויאבה. בקצת יותר: החדש של קליניק לא דומה לשום דבר אחר, ולכל הפחות שווה הרחה. יש שמצאו את ריח הפירות הגולמי רענן, קייצי וקריספי בצורה חסרת תקדים, יש שעיקמו את האף והגדירו אותו כזול ולא מתוחכם. על דבר אחד לא היתה מחלוקת - הבקבוק, בשקוף מאופק, הוא דוגמא ומופת לכל מה שמינימליסטי ויפה בעולם הזה.
Calyx, מחיר: 490 שקלים ל-50 מ"ל.
לנקסטר
הטריטוריה של ניחוח קוקוס בואכה מיץ לימון סומנה העונה בהצלחה מרובה על ידי בושם הקיץ החדש של לנקסטר. אולי זה לא השילוב הכי מקורי בעולם, אבל לנקסטר פשוט עושים את זה נכון הריח מקסים, קוקוסי ואביבי, ובלי אזכורים לשמן שיזוף. הבושם שרד במפתיע יום ארוך, הבקבוק פרחוני ומושלם, וכבונוס מבטיחים בלנקסטר אינטראקציה מוצלחת במיוחד בין השמש היוקדת לבושם - מפגש שלא תמיד עושה טוב לעור.
Sol DA BAHIA, מחיר השקה: 169 שקלים במקום 399 ל- 100 מ"ל. להשיג בלעדית בסופר פארם
קלואה
בקלואה נוטשים מדי פעם את ערוגת הוורדים הבלתי נלאית שלהם, ומתאווררים עם פרחים אחרים. הפעם הלכו על שילוב חינני ביותר של פרחים סגולים שהוא מחווה ל- SeeBy Chloe המקורי, אבל בגרסה קלה יותר, ומעט מרירה בקצוות - סגולה נגד מיגרנה. הבקבוק מקסים בוורדרדותו הנערית ויתקבל בברכה בכל בית שחוגגים בו בת מצווה.
See By Chloe, מחיר: 405 שקלים ל- 50 מ"ל.
דולצ'ה וגבאנה
כפיים לגבנה שזז הצידה כשדולצ'ה צריך את הספייס שלו. אבל במקרה הזה, אין די בזוגיות ליברלית: הדולצ'ה החדש אמנם פרחוני, אלגנטי ונשי למכביר, אבל מריח כמו אלף אחרים שכבר היו שם קודם לפניו - עתיר חבצלות ונרקיסים, ונע על הגבול הדק שבין עוצמתי באופן שמחזיק מעמד שעות לבין טריגר רציני לכאב ראש.
Dolce, מחיר: 595 שקלים ל- 50 מ"ל.
ל'אוקיסטן
ל'אוקסיטן מציעים ניחוח חדש שמתאים לאחת משתי הקבוצות הבאות: פרחי קיר ביישנים, שרוצים מינימום נוכחות ריחנית באטמוספירה, או סופר אגואיסטים שמעדיפים לשמור את הריח שלהם לעצמם. כך או כך, התוצאה דומה ניחוח הפרחים הצהובים מוצלח מאוד, ונאמן לריח המימוזה, אך נמוג ומקליש במהירות שהופכת אותו לאגדת בישום מודרנית.
FLEUR D'OR & ACACIA, מחיר: 269 שקלים ל- 75 מ"ל.