מקרה קלאסי של חטא היוהרה
בעקבות רזומה מרשים של הופעות מהפנטות בפרימיירות והתנוססות על גבי שערי מגזינים נחשבים, הכתירה תעשיית האופנה את לופיטה ניונגו כעילוי בתחום הסטייל וכמרענן הרשמי של התקופה. ההצלחה של השחקנית בטקס האוסקר, כשלבשה שמלה תכולה נסיכית של פראדה, היוותה חותמת רשמית לתואר הנכסף. מיס ניונגו הגיעה לגאלה במטרופוליטן כשכל נתוני הפתיחה כבר קיימים, ומכאן היתה יכולה רק להמריא - אך במקום זה היא עפה בעיקר על עצמה.
את הכישרון הנדיר בבחירת צבעים נועזים ואקססוריז מדויקים היא לקחה צעד אחד מיותר קדימה כשעטתה על עצמה מחצלת קישוטים לסוכה הכוללת רשת משובצת באבני חן ונוצות ירוקות, יחד עם נעליים תואמות להשלמת המראה העציצי. האאוטפיט הכה מדובר יצר תחושת זיעה ומאמץ כאילו סגרה הרגע 12 שנים של עבדות. שיעור חשוב בתורת לס איז מור.
(ליאת להב)
לא פושעת, מנהיגה
אוקיי, אז לא מדובר בעוד שמלת פסטל נסיכותית שכאילו נקטפה מהאנתולוגיה של דיסני, וטוב שכך. לופיטה כבר הוכיחה לכולם שהיא פאשניסטה מחוננת, שלא לומר מנהיגה, אז כעת היא יכולה להרשות לעצמה להתחיל לקחת סיכונים. כמו בכל תחום ואולי אף יותר, גם באופנה הגבול בין סיכון מוצלח לפלופ מביך הוא דקיק במיוחד אך במקרה הזה לא מדובר בפשע אופנתי, אלא בתעוזה.
נכון, לופיטה יכולה הייתה להוריד הילוך ולרקוח לוק מעודן יותר, אבל אפילו כשהיא נראית כאילו ברחה מהסט של גטסבי הגדול היא עדיין מצליחה להיות הדבר הכי מרענן על השטיח האדום. שמלת הנוצות הירוקה אולי לא קלה לעיכול כמו שמלה נשפכת בצבע תכלת, אבל היא הרבה יותר מעניינת ממנה. וזו, המהות האמיתית של אופנה.
(רוני ודנאי)