קולקציית מוצרי טיפוח השיער הביתית-מקצועית מבית רשת הסלונים טוני וגאי מושקת בישראל. הקולקציה שהוצגה לראשונה ב-2000 ונרכשה ב-2009 על ידי התאגיד הרב-לאומי יוניליוור תוצע למכירה לראשונה בארץ בתחילת החודש הבא במסגרת אירוע הביוטי סיטי של הסופרפארם ובהמשך בלעדית בסניפי הרשת. הקולקציה מחולקת לשלוש קבוצות, קלאסי, גלאמור וקז'ואל, וכוללת תכשירי טיפוח, הזנה, שיקום, הזנה חפיפה ועיצוב.
באירוע שנערך אתמול בתל אביב בהנחיית דפנה לוסטיג הוצגו המוצרים באמצעות מייקאובר לשלוש דוגמניות, שנעשה בהשראת שלוש קבוצות הקולקציה, על ידי מעצבי השיער פטריק עובד, יוסי נחמיאס והמאור קידושים, והסטייליסטיות ליאת אשורי (המראה הקז'ואל), סנדרה רינגלר (מראה הגלאמור) ומיטל ברונר (המראה הקלאסי). את האירוע פקדו ידועניות מקומיות כמו אורנה דץ, ציפי לוין, קרן מור, נועה תשבי, לאה שנירר, רונית יודקביץ, ומיה דגן.
רשת טוני וגאי נוסדה על ידי טוני מאסקולו ואחיו גאי ב- 1963 בלונדון. מאוחר יותר הצטרפו שני אחים נוספים, ברונו ואנתוני. עד כה צמחה החברה מסלון אחד ליותר מארבע מאות ב- 42 מדינות. פילוסופיית המותג, מתיחת גבולות בעיצוב שיער, ביססה את מוניטין הרשת כחדשנית ויצירתיות. מאז 2004 הרשת משמשת כספונסרית שבוע האופנה שלונדון וצוותיה אחראים על עיצוב השיער בכשמונים תצוגות כל פעם.
טווח מחירי קולקציית טוני וגאי לטיפוח השיער:
49.90 שקלים - 99.90 שקלים
ברשת הסופרפארם בלבד
"מייקאובר יכול לשנות חיים"
10.6.2014 / 13:48