שבועות אופנה אמנם מוכתבים בעיקר על ידי מעצבי העל ובתי אופנה עילית, אך לא רק. טופשופ הבריטית מופיעה בכל שבוע אופנה בלונדון עם קו ה"יוניק" היוקרתי יותר שנוסד ב-2001 במטרה להביא לידי ביטוי אמנותי יותר את הסטודיו לעיצוב של הרשת הפופולרית.
לפי הרשמים מהתצוגה לקיץ 2014 שהתקיימה השבוע נראה כי הבשורה האופנתית של הרשת ממשיכה להיצמד למרחק מהגוף עם טיפוח מגמת האוברסייז, שמקבלת נפח דומיננטי מבעבר העונה. הצללית המשוחררת והרחבה זולגת לכל נישה אפשרית - מפלג הגוף העליון אל התחתון, כאשר יותר מפריט אוברסייז אחד משתלב באותו האאוטפיט.
לאחר שבקיץ האחרון הצבעוניות הקיצית נשטפה בבלוקים של שחור ולבן, בקיץ 2014 הלבן על גווניו מקבל נוכחות בימתית משל עצמו, ללא קונטרה מצד האלטר-אגו הקודר. לצדו כיכבו על המסלול של טופשופ (וגם בקרב מעצבים אחרים) גם גוונים צהבהבים וכחולים עזים.
אי אפשר להתעלם מהעובדה שטופשופ הציגה את היום של אחרי מבול הגראנג', והוא כולל נסיגה אל קווים נקיים יותר מחד וגראפיים מאידך, הן ברמת הגזרה והן ברמת ההדפס או ההיעדר שלו. גם שילובי הטקסטורות זוכים לטיפול מעודן יותר ומשתלבים עם אימרות בד שנוצרו על ידי גדילי בד, אשליות גיאומטריות או שילובים של גוונים כמעט זהים.
היום שאחרי הגראנג': טופשופ לקיץ 2014
17.9.2013 / 10:42