עונת החורף היא ללא ספק הזמן הטוב ביותר להרחיב את מלתחת הטייצים ולשדרג בעזרתם כל הופעה. טייצים ידועים כנוחים במיוחד, ולאחרונה אף נעשו לאופנתיים מאוד לאחר ששלל מעצבים ומותגי אופנה החלו להציע אותם בגרסאות התואמות את המגמות העונתיות.
המותג אמסטרדם לגיס מחזק את ההפצה שלו בארץ עם אתר יעודי חדש (שמוכר במקביל גם גרביונים של המותג פאמלה מאן). כפי שהשם מרמז, מקורו של המותג בהולנד וזוהי העונה השנייה בסך הכל בה הוא קיים. הפרזנטורית שנבחרה לייצג אותו בישראל היא דפנה דה גרוט (שהיא, אגב, הולנדית במקור).
הגרביונים בקולקציה העונתית מחולקים לשלוש קבוצות עיקריות, כולן מלאות בצבע, טקסטורה וברק. מצד אחד, השראות מעולם הדיסקו, כפי שמדגימים עיצובים בגימור מטאלי בצעי כסף וזהב. מצד שני, ישנה קבוצת הספורט, המשלבת שלל חיתוכים מהודנסים. בנוסף, ובהתאם להלך הרוח באופנה, יש אוסף שנוגע באסתטיקת הגראנג' של שנות התשעים עם פריטים העשויים חומר דמוי עור ומעוטרים בהדפסי גולגולות, בכוכבים וכמובן בניטים.
ניכר כי המותג מתמקד בעיקר בטקסטורות ובהדפסים יוצאי דופן. המוצלחים ביניהם למשל הם טייץ מבריק כחול עם נצנצים או טייץ עם הדפס תחרה וטיץ דמוי עור נחש. עם זאת, ניכר חוסר בעיצובים בסיסיים יותר, מה שהופך את המותג רלוונטי יותר לקהל יעד צעיר יחסית.
את הפריטים ניתן לרכוש דרך אתר האינטרנט של המותג. טווח מחירים: 86-159 שקלים
לאורך כל הרגל: אמסטרדם לגיס
יעל סלונים
22.10.2013 / 13:30