את כמות מעצבי בגדי הים המקומיים אפשר למנות על אצבעות ספורות, וכך גם את מעצבי הלנז'רי. לגבי בגדי פנאי אין בכלל מה לדבר. למעט יוצרים ספורים, אלה האחרונים נתונים לשליטה כמעט בלעדית של מותגים רשתיים. אם זהו המצב, מה הוביל את גל אנג'ל למותג אגלי דקלינג לצלול דווקא אל תוך הנישה הזו? מסתבר שבדיוק אותו חסך מדובר.
בשקט בשקט, מבלי לשים לב, אנג'ל בת ה-36 מתחזקת את המותג העצמאי שלה, שהתמקד עד כה בבגדי ים ובגדים תחתונים, כבר קצת יותר מחמש שנים. את השכלתה רכשה לא בבית ספר לאופנה, אלא בקורס תדמיתנות של משרד התמ"ת לפני 11 שנים. בתום הלימודים השתלבה במותג המקומי גרטרוד, בעקבות המלצת חברתה הטובה מעצבת הנעליים שני בר. לאחר שלוש שנים בגרטרוד, החליטה לייסד את המותג שלה.
אגלי דקלינג נכנס לתודעה המקומית בשנתיים הראשונות לקיומו בזכות עיצובים צבעוניים של בגדי ים בגזרה המדגישה קו מותניים גבוה, שחרגו מהמקובל בנוף המקומי. לאחר כארבע עונות, התווספו להיצע גם גרסאות נונשלאנטיות להלבשה תחתונה, שהתכתבו עם אותו סגנון רטרו. כעת, כאמור, מרחיבה אנג'ל את יריעת המותג, והעונה היא מציגה לראשונה קולקציית בגדים ממשית תחת הכותרת 'לאונג'וור'.
"הבנתי שאני לא יכולה להתפרנס ממשהו שהוא חד-עונתי, אבל גם כבנאדם סקרן מטבעו רציתי לגעת בנושא חדש, לחקור ולהתפתח", מסבירה אנג'ל את המוטיבציה מאחורי הקו החדש. "בהתחלה היה לי קשה מחשבתית לפזר את הפוקוס בין בגדי הים והלנז'רי. גם בתור בנאדם אני מעצבת ומתפתחת לאט, מעין לייט-בלומר כזאת. הצבעוניות הפופית של בגדי הים והסולידיות של הלנז'רי לא תמיד הסתדרו לי יחד בראש, והתחלתי לחפש את הקו המחבר ביניהם. מצאתי שהקו הזה הוא למעשה הבדים, הנוחות והפרקטיות. ככה נוצרה קולקציית הלאונג'".
למרות אווירת הסתלבט שאופפת את הכותרת, האג'נדה של אנג'ל מכוונת גם מחוץ לסלון, כלומר בגדים נוחים שבמשיחת ליפסטיק אדום, נעלי עקב וז'קט מקבלים ארשת לבושה מספיק ומסוגננת מספיק כדי שיהיה אפשר להלך איתה גם ברחובות. "בגדים לעצלנים" כפי שאנג'ל מנסחת בקריצה.
הקולקציה פונה לנשים בעיקר, אך היא מציעה גם פריטי יוניסקס שיכולים לשמש בחורות עם חיבה לאוברסייז או גברים עם זיקה ללוק הזרוק. אנג'ל ראתה ברוחה קולקציה שמבוססת על שכבות לבוש, מרמת התחתונים ועד רמת העליונית כפי שהיא אומרת. ואכן, זוהי קולקציה שמנוסחת היטב, שכוללת פריטים בסיסיים מאוד לצד פריטים עם הדפסים גראפיים בולטים או קו גזרה יוצא דופן.
נעים לגלות שהגישה של אנג'ל אינה באה לידי ביטוי רק בתפיסת עיצוב המוצר, אלא גם במעטפת הכללית של המותג. ניכר כי בעידן בו המדיום הוא המסר, אנג'ל היא מהמעצבים המקומיים הבודדים שמבינים את חשיבותם של עטיפה ומיתוג. כך למשל, הברווזון המכוער שאיירה בתחילת דרכו של המותג כלוגו ניכר בכל מקום - אם בגרסת מוטבעת בזהב על אריזות קרטון של לנז'רי, אם על תיקי קייטנה שקופים שמיועדים לנשיאת בגדי הים בקיץ ואפילו כגרסה של סבונים ריחניים וצבעוניים שמחלקת אנג'ל עם התופינים האופנתיים שלה.
טווח מחירים: 80-500 שקלים.
להשיג באתר המותג ובחנויות נבחרות.