אם להסתמך על ההצהרות של מותג הנעליים המקומי אנטילופ, שאפילו משווק את דגמיו ב'אמזון', אז במרכז קולקציית הקיץ עומדת האישה הישראלית העצמאית ומלאת הניגודים, אשר רוצה ליהנות מכל העולמות. ואולי כאן טמונה הבעיה. הנעליים החדשות נראות כמלאות ניגודים, וניכר כי הן שואפות להיות גם וגם: גם נוחות וגם יפות, אך בסופו של דבר, התוצאה המתקבלת היא נעליים עם בעיות זהות שמתקשות לעמוד בכל הציפיות. הניגודיות בולטת גם באימומים עצמם. סימטריות וא-סימטריות, גזרות חלקות ללא תפר לעומת גזרות בעלות תיפורים גסים ותפרים בעבודת יד, שילוב של חומרים טבעיים ופלסטיק.
השונות הגדולה בקולקציה באה לידי ביטוי גם בהבדלים החדים בגובה העקבים, מסוליות שטוחות ועד לעקבים גבוהים מאוד. מצד שני, הנעליים מהוות פתרון נוח למי שרוצה בכל זאת לעלות על עקבים, אבל לא מורגלת בעקבי סטילטו צרים. צבעי הקולקציה מגוונים, מצבעי בסיס של שחור אפור וחום לצבעי ירוק עמוק וכחול ועד בורדו, פודרה וברונזה, בהתאם למיטב תחזיות הטרנדים.
טווח המחירים נע בין: 379 -699 שקלים, במידות 36-42
www.antelope.co.il' target='_blank'>www.antelope.co.il/Stores.aspx' target='_blank'>לרשימת סניפים
אנטילופ: העיקר הנוחות
רוני טבק
17.4.2012 / 13:09