אלפי החוגגים ששטפו את חוף הים לאחר מצעד הגאווה, שנערך ביום שישי האחרון בתל אביב, סיפקו מושג מוצק על המגמות העכשוויות בכל הקשור לבגדי ים. אולי הטרנד הבולט ביותר, תרתי משמע, היה קשור לגזרה. בעוד שבארצות הברית ניכרת העדפה ברורה למכנסיים קצרים כבגד ים, באירוע המדובר הייתה זאת גזרת סליפ צמודה, ששורשיה נעוצים בספידו המיתולוגי והאתלטי.
מעבר לכך, קל היה להבחין במותגים ששולטים בשוק בגדי הים לגברים. שני שמות שחזרו על עצמם ללא הרף היו המעצב הקליפורני אנדרו כריסטיאן, שידוע בסגנונו הספורטיבי ובשימוש בצבעים עזים, והמותג האוסטרלי 'אוזיבם', שמחבר בין תרבות הגלישה לעיצובים מודרניים ונוטפי סקס אפיל.
מנגד, לצד הפופולרי, ניכרו גם בחירות ייחודיות יותר בקרב בעלי טעם אקסקלוסיבי. בין היתר, מכנסי ים קצרים של המותג הבריטי העולה אורלבר בראון, שהושק ב-2007 ומאז התברג כאחת האופציות המועדפות על חוג הסלון בזכות מאפיינים קלאסיים ורמת גימור גבוהה במיוחד, המשתקפת במחירי המוצרים, הנוסקים לכ-150 לירות שטרלינג (כ-900 שקלים) לבגד ים.
צילום: אבי כהן
עריכה: אמיר קוטיגרו
טקסט: לירוי שופן
צפו: בגדי הים הסקסיים של מצעד הגאווה 2012
יוני פרוים
10.6.2012 / 8:29