לא פעם ולא פעמיים נשמעות תלונות מצד המין הגברי כי הוא לא מוצא את מבוקשו בחנויות האופנה הקיימות. ומה מבוקשו? אופנה עירונית בסיסית ולא מתחכמת מדי, לפעמים גם מחוייטת קלות.
העונה רשת Celio (סליו) הצרפתית נותנת מענה לא רע לסוגיה הזו. כמעט ככל רשת אופנה, גם קולקציית החורף אינה מביאה בשורות אופנתיות כבדות משקל שלא נראו קודם לכן, אך היא מציבה אלטרנטיבה לאופנת הגברים הקיימת בשוק.
בין המגמות האופנתיות הבולטות שמשולבות בקולקציה, ניתן להבחין בהשראות אורבניות מאם כל הערים מנהטן, השראות צבאיות שמקבלות משנה תוקף בימים אלה ממש, וגם נגיעות קלות של פריטים בסגנון שניתן לכנותו וינטג'.
מתברר שהרשת ממשיכה לעשות שימוש בבדים טבעיים מלבד כותנה, כגון פשתן וצמר, דבר שאינו מובן מאליו לאור האמרת מחירי הכותנה בשנה-שנתיים האחרונות (פקטור שנלקח בחשבון אצל רשתות האופנה שלפיכך מעדיפות להשתמש בחומרי גלם סינתטיים). כך למשל ניתן למצוא סריגי פשתן דקים וקלים, או מעילי צמר גדולים.
העונה החלה הרשת לראשונה לייצר ולשווק נעליים ומגפיים. בנציגות סליו המקומית אפילו גורסים כי ישראל היא בין המדינות הבודדות בה החלו לטפטף את דגמי הנעליים, מגמה שהולכת לקבל חיזוק משמעותי בקיץ הקרוב.
טווח מחירים: 29-659 שקלים.
את הנעליים ניתן להשיג בחנויות הרשת ברמת אביב, קניון עזריאלי ודיזנגוף סנטר. את שאר הקולקציה ניתן להשיג בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ.
גברים של אמצע: Celio לחורף 2012-13
26.11.2012 / 12:12