בראשית היו המכנסיים חלקים ונקיים בגוונים טבעיים, כאלה שהסתדרו עם תפיסת העולם האופנתית של הגבר הממוצע. ייתכן ובגלל הקונוטציה הגברית החזקה שלהם, העדיפו אולי להותיר דווקא את מכנסי הגברים חפים מעיטורים למיניהם, בניגוד מוחלט להיצע הרבגוני שידע המגזר הנשי. בעונות האחרונות אמנם נראה כי פרספקטיבת האופנה הגברית מתרחבת, וכי כל מיני תעוזות אופנתיות שהיו בגדר טאבו מצליחות לחלחל לשם אט אט ולהמשיך את התימה האופנתית של טשטוש ההבדלים המגדריים.
לאחר שבקיץ האחרון צבעו את הרחובות גברים במכנסיים בגזרת צ'ינו בשלל צבעים, נראה כי הצעד האבולוציוני הבא הוא בבשורת המכנסיים המודפסים. רשתות האופנה המקומיות הגדולות, קסטרו ורנואר, ירו את יריית הפתיחה בתחילת הקיץ והציגו שלל ורסיות של הדפסים, מניאו-טרופיקנה ועד קריצות להדפסי הוואי פרחוניים. שאר הרשתות המקומיות יישרו קו וכמובן לצד הרשתות הזרות, נראה כי היצע מכנסי הגברים המודפסים הקיץ הוא גדול מאי פעם. אם בגזרת הצ'ינו הקלאסית ואם בגזרת המכנסיים הקצרים - משבצות, פסים, נקודות, פרחים, פירות, ציפורים ומיני הדפסים אבסטרקטיים הכל הולך.
צעד מרענן: מתקפת המכנסיים המודפסים לגברים
2.4.2013 / 13:35