רשת הנעליים הישראלית אנטילופ הקיימת מאז 1982, היא דבר בטוח באופנה הישראלית. אימומים משתנים, טרנדים מפציעים, שוק הנעליים הישראלי עולה ויורד, אבל אנטילופ בשלה, מחזיקה מעמד. סגנון הנעליים נותר מובהק וקל לזהות אותו גם מרחוק. הן לרוב לא אלגנטיות במיוחד, וזוכות לעיצוב מתחכם מדי שמנסה ליצור עניין, אבל במקום זה יוצר בעיקר רעש, באמצעות חריטות בעור, עירוב של שני סוגי עורות בגוונים שונים בנעל אחת וסוליות מעובות, גם איפה שלא ממש צריך.
לכן, סביר להניח שפאשיונסטות לא עוצרות ליד חלון הראווה של חנויות הרשת, המזוהה בעיקר עם נשות פריפריה, מורות או חברות קיבוץ - נשים שחיות בצד הבטוח והנוח של החיים. אלה מוכנות לשלם הרבה בשביל נעל, אבל זו לפחות תשרוד לכמה עונות ותהיה נוחה. למרות שהן אינן אופנתיות ואינן זולות במיוחד (499-1,000 שקלים), יש לנעליים קהל לקוחות קבוע והרשת שורדת במציאות אופנתית לא פשוטה. והרי גם זו סוג של חוכמה.
טווח מחירים: 499-999 שקלים
שינקין 12, תל אביב; דיזנגוף 180, תל אביב; קניון, קניון רחובות; קניון גבעתיים; קניון רננים, רעננה; כרמיאל, כרמיאל סנטר; אליהו איתן 38 א', ראשון לציון (חנות עודפים)
חורף מסורבל באנטילופ 2012
אדר ריכטר
8.1.2012 / 9:10