מה בא קודם? שם המותג עם האוריינטציה הברורה לשנות ה-70, או עיצוב הרטרו של רבים מן הדגמים? אין לדעת, אבל המותג הישראלי-חולוני דיסקו רוסו, מציע לא רק נעליים ברוח העשור ההוא, כמו שאפשר לחשוב בטעות מהצצה חטופה לחלון הראווה של אחת מחנויות המותג, אלא גם קלאסיקות שימושיות.
קולקציית הקיץ אינה שונה. מילת המפתח כאן היא גיוון, והוא קיים בכל מישור. בהיצע העונתי יש נעלי ערב וקז'ואל שטוחות או עם עקבים בינוניים וגבוהים (עד 14 ס"מ), כמו גם סנדלים או פלטפורמות, ושלל עיצובים המצופים עור, עשויים חבל או שעם. רבים מהדגמים מוצגים בסקאלת צבעים נרחבת, החל משחור, לבן, קרם, חום וזהב קלאסיים ועד ורוד, ירוק, כתום עז, צהוב, כחול ואדום אביביים, שהפכו לטרנדיים מאוד העונה.
ככלל, הסגנון מזכיר מאוד את זה של נעלי ג'סיקה סימפסון, כוכבת הפופ אמריקאית שנעשתה ליצרנית אופנה מצליחה בזכות עיצוב הקולע למכנה המשותף של קהלים שונים, ותמחור הוגן ונגיש.
העיצוב נעשה על ידי בני רוקח, שהוא שותף בדיסקו רוסו, והייצור באיטליה, תורכיה וסין. עם זאת, למרות שנמסר כי "את ההשראות לקולקציה אוספים בעלי החברה בתערוכות עולמיות הנערכות בבירות האופנה", ספק אם ניתן להבחין בשיק פריזאי או איכות איטלקית. אך כן יש סגנון שאפשר לתאר כדווקא כסגנון נערות קליפורניה: אמריקאי, נשי, נגיש, סקסי, פלרטטני, ובעיקר מתוק אמיתי.
טווח מחירים:
דגמי ערב: 600-1,000 שקלים
דגמי יום: 309-729 שקלים
להשיג בחנויות הרשת.
דיסקו רוסו קיץ 2012: ג'סיקה סימפסון הייתה שמחה
9.5.2012 / 17:02