וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא דיילת של אף אחד: ביוטיפיל לחורף 2013-14

14.10.2013 / 13:53

מותג הנעליים הישראלי ביוטיפיל רוצה להוכיח שנוחות וסטייל הולכים לא רע ביחד והוא מעלה את מינון המגמות בקולקציה החדשה. התוצאה נעימה, אבל רחוקה מלהיות פנינה אופנתית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ביוטיפיל לחורף 2013-14/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

מותג הנעליים ביוטיפיל נקשר לא פעם לדיילות המקבלות את פני הנוסעים במטוס בעקבים גבוהים ועוברות לנעלי המותג הנוחות חמש דקות לאחר ההמראה (כמו גם לאחיות בתי חולים בלי רגע פנאי). אין מה לעשות – המותג מעורר אסוציאציות לנשים שמקצוען מחייב עמידה ממושכת. אבל המותג בעל השם עם הצליל הזר, שלמעשה הוא מותג מקומי גדול ופורה במיוחד, יש גם נעליים שניתן להגדיר כנעלי אופנה, כשהמגמה הזו מבקשת להתחזק העונה.

ביוטיפיל נוסד ב-1989 על ידי עמי בר אשר, שקודם לכן היה חלק מהמיצוב המחודש של טבע נאות. המותג, אשר החל דרכו כמפעל קטן עם 100 עובדים, ביקש למזג בין שלוש מגמות - נוחות, איכות ואופנה. ניכר, לפחות בתחילה, שהוא הצליח בהחלט עם שתי הראשונות, אבל עיצובים מחלומותיהן של פאשניסטות לא בדיוק היו מנת חלקם של הקולקציות העונתיות.

למרות ההחטאה בסעיף האופנה, נישת הנוחות שהלכה והתרחבה עם השנים הובילה להתרחבות המותג עד המספר שלא ייאמן - 1,000 נקודות מכירה ברחבי העולם. מסנט פיטרסבורג ועד ניו יורק, ממונטריאול למלבורן, כל אישה תוכל למצוא לעצמה זוג ביוטיפיל נוח להמשך הטיול. וזאת כמובן אם היא יכולה להרשות לעצמה מחיר של 350 דולרים בממוצע, מחיר זוג נעלי המותג (מחיר שהוא גבוה יותר מהמחיר בארץ, שעומד על כ-250 דולרים). אגב, גבר באותו מסלול לא יימצא לעצמו כלום בביוטיפיל מהסיבה הפשוטה שהחברה בחרה במכוון להתרכז בהנעלת נשים בלבד. עורות נעלי ביוטיפיל מיובאים מאיטליה והייצור, בחברה גאים לציין, נעשה בראשון לציון.

כאמור, בעונת החורף הנוכחית החברה מבקשת לשים דגש על פן האופנה יותר מבעבר. ההשראה נמצאה במגמות שזיהתה אניה בר נהור, רעיית המנכ"ל וסמנכ"לית, בתצוגות בירות האופנה. בעיקר אפשר לציין הדפסי פיפיטה, הדפסי חיות בר, אלמנטים קישוטיים בארוקיים וגווני בסיס עזים. בקטלוג העונתי מככבת תהילה ריץ', דוגמנית ישראלית בינלאומית, ממש כמו המותג שהיא מייצגת.

בהתאם לכוונות, ריץ' מצולמת בדגמים היותר יפים, צבעוניים וצעירים, ופחות באלו העשויים לשמש אחיות חדר מיון נלאות. הסוליות כתמיד גמישות וניתנות לכיפוף והרפידות הפנימיות נוחות להפליא כמו לביבות לטקס בערב חנוכה ביתי חמים. גובה העקבים המקסימלי אינו עולה על שבעה סנטימטרים. עקבים גבוהים יותר, כך מסבירים בחברה, יחטאו להגדרת נעלי נוחות.

למרות שההיצע עדיין מרוסן, בולטים דגמים של מגפוני טריקולור בקאמל-שחור-צהוב או כחול-שחור-סגול, מגפוני מרי פופינס בהדפס פיפיטה עם כפתורי קטיפה אדומים קוקטיים ונעלי סירה בהדפס מנומר ועקבי קיטן. לא בדיוק מגמות הקצה של נעלי העונה הקרה הקרובה ולא שום דבר שייראה על שער ווג, אבל ללא ספק עיצובים חביבים הניתן למקם בתחום נעלי אופנה עם בונוס יקר - נוחות מובטחת.



טווח מחירים:
900 - 1,900 שקלים; להשיג בחנויות המותג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully