אחת החוויות הזכורות מרשת הנעליים המיתולוגית גלי קשורה אל מראה החנויות שלה. אלה היו נראות כמו מחסן, בו קופסאות הנעליים מונחות אחת על גבי השנייה, כאשר בקצה כל הערמה מוצג דגם כזה או אחר לראווה.
לעומת זאת, בפרזנטציה לעיתונאים שנערכה בחנות המותג בקניון בת ים, החוויה הייתה שונה לגמרי. החנות מעוצבת בקונספט חדש, כשהדגש הוא על תצוגת הנעליים (ולא, למשל, הקופסאות), והדגמים במקום מוצגים על פי קטגוריות המחיר שלהם.
מירב שוורץ, מעצבת בחברה ואחראית המותגים, מסבירה שגלי למעשה החלה במיצוב מחדש של החנויות. זהו תהליך שנעשה בהדרגה, ולכן העיצוב החדש אינו ניכר עדיין בכל חנות. הרעיון הוא למעשה ליצור מעין סופרמרקט של נעליים לכל המשפחה (נשים, גברים וילדים), כשהקולקציה עצמה מגלה רגישות גדולה יותר לטרנדים העולמיים.
ואכן, בקולקציית החורף החדשה ניתן להבחין בעיצובים עדכניים יותר מהצפוי. בין היתר, מגפי רכיבה בסגנון אנגלי, צבעוניות מטאלית, או מוטיבים של משבצות, פרוות, שילובי חומרים והדפסים חייתיים. בנוסף, קל להבחין בצבעי החורף השולטים - כחול ובורדו יין, לצד צבעים קלאסיים כמו שחור וחום. זה המקום לציין, שמלבד דגמים חדשים, הוכנסו לחנויות הרשת גם אביזרים משלימים כמו תיקים ונעליים להשלמת טוטאל לוק.
לטרנדיות יש גם מחיר. קולקציית הנעליים מיוצרת במקומות שונים בעולם כמו סין, פורטוגל ותאילנד, אך אין באוסף העונתי של גלי נעלי עור, אלא רק תחליפים. הסיבה היא כלכלית - מחירי העור גבוהים והרשת רוצה לעמוד בתחרות המחירים בשוק.
אין ספק שהנראות החדשה של החנות מקנה חווית קניה שונה ממה שהציגה הרשת בעבר. יחד עם זאת, כל עוד רוב חנויות הרשת עדיין לא שינו את המראה והקונספט, קשה לקבוע האם תהליך המיתוג המחודש ישיג את מטרותיו.
טווח מחירים: מגפיים: החל מ 219.90 ועד 339.90 שקלים; מגפונים: החל מ 199.90 ועד 299.90 שקלים; מגפי גשם גומי: החל מ 139.90 ועד 159.90 שקלים; נעלי סירה: החל מ 139.90 ועד 199.90 שקלים