סוודרים עם הדפסים דרמטיים, הפכו החורף לסחורה חמה והטרנד ממשיך להתמתח לכיוון האביב. בעוד שבעלי החיים הפכו להדפס השעה המועדף (למשל הינשופים החמודים של ברברי) וריאציות על הרעיון לא מפסיקות להגיע.
דוגמא מוצלחת היא קולקציית הקפסולה שמרקוס לופפר, המעצב הגרמני הגאון, יצר עבור Net-a-porter חנות המעצבים האינטרנטית המעולה. לופפר, לא מאפשר לעובדה שחומר הגלם העיקרי של הסוודר הוא צמר מרינו משובח, להפריע לו להציג תוכן ויזואלי שכולו לקוח מההשראה הקיצית. נראה כי ההיפך הוא הנכון והניגוד הוא שיוצר את הפנטזיה הטרופית שעדיין צריך להתעטף בסוודר.
אבטיח, עץ דקל או בננות, כולם נוצרים במלאכת מחשבת מדויקת של פאייטים שמנצנצים בשלל צבעים. נשמע אולי מעט אייטיז, אך בפועל זה עובד נהדר.
ניתן לרכוש בעבור 300 פאונד לסוודר.
קאפקייק: כל הכתבות
קאפקייק: סוודר טרופיקנה
טל דרורי
4.3.2012 / 19:05