שם: Farfetch
משמעות השם: מובא ממקום מרוחק, או מובא במאמץ מרוכז. למרות שרוב הפריטים בו הם של מעצבים מוכרים, בהחלט ניכר מאמץ ומחשבה בסלקטיביות ובאופן ההצגה שלהם באתר.
לוקיישן: Farfetch.com
אל תפספס
ז'אנר:
אתר המאגד תחת קורת גג אחת פריטים ממבחר בוטיקים עצמאיים מרחבי אירופה וגם כמה מצפון אמריקה. מאז שעלה לאוויר ב -2010 הוא נותן תחרות יפה לאסוס, יוקס, ונט-א-פורטה הממוסדים.
טרילר:
פרפטצ' עושה עושה עבודה סופר מוצלחת ויסודית בהבאת מאות פריטים מעולים מעשרות בוטיקים מובחרים, המאכלסים לייבלים מוכרים יותר ופחות. מעבר לכך האתר ניחן בניקיון ובפונקציונליות שנותנים חווית קנייה איכותית ונעימה, שלא מרגישה כמו אונס קבוצתי אופנתי.
האדג' הנוסף של האתר הוא בהיותו במה חזקה למעצבים פחות מוכרים, ולאוונגרדיות אופנתית בכלל.
מה בפנים:
מעבר לאפשרות ניווט סטנדרטית לפי סוג הפריט, המותג או המעצב, פרפטצ' מציע חלוקה נוספת וגאונית לפי קטגוריות של יוקרה:
הראשונה היא luxe, ובה אפשר למצוא את הפריטים הנחשקים ביותר ממעצבי העל המשפיעים ביותר. באופן טבעי טווח המחירים בקטגוריה זו הוא הגבוה ביותר, שנע בין 10 לירות שטרלינג למברשת שיניים של פול סמית', לשמלת בוהו שיק של אוסקר דה לה רנטה, ב-4,300 מרשרשים בריטיים.
הקטגוריה השנייה היא LAB. דהיינו מעבדה המצליחה לרגש. כאן אפשר למצוא שלל יצירות מהכוכבים העתידיים של עולם העיצוב שפרפטצ' מקדם אותם כחלק מהאג'נדה שלו. שמות מעצבים שטרם הגיעו למוניטין תקשורתי חובק עולם, מציגים אופנה הרבה יותר אקספירמנטלית ומעזה. פה המחירים נעים כמו ברומטר משוגע בין עשרות פאונדים לאלפי פאונדים עם תלות, כך נראה, בכמה המעצב רחוק מרגע הפריצה שלו.
הקטגוריה השלישית והאחרונה נקראת Cult, ובה אפשר למצוא את כל מה שהוא רחוב ושהוא מגניב עם מעצבים שחלקם מוכרים לאללה וחלקם לא.
יונת דואר: יש ומחיר המשלוח מחושב בדיוק לפי מיקום הבוטיק ממנו מגיע הפריט.
אקסטרא: שווה לשוטט בקטגוריית הלייפסטייל המלאה בפריטים מגניבים שנעים בין לק לאופניים בעבודת יד ויכולים להיות מתנה מעולה בין אם זה לעצמך ובין אם זה לחבר.