כשבועיים לאחר שנודע כי קרין רויטפלד תעזוב את משרת העורכת הראשית של מגזין האופנה ווג פריז בסוף החודש הנוכחי, פורסמה ביום שישי האחרון (7 בינואר) הודעה רשמית מטעם המגזין על מינויה של עמנואל אלט לתפקיד החל מה-1 בפברואר. בכך הגיעה לסיומה חרושת השמועות הפרועה, שהעלתה מלבד את שמה של אלט גם את זה של עורכת האופנה של העיתון לה פיגרו, וירגיני מוזה, ואחרים כמועמדים פוטנציאליים.
אלט הצטרפה לווג פריז בתחילת שנת 2000, ועד לאחרונה שימשה כעורכת האופנה הבכירה של המגזין, שנחשב לאחד מקובעי הטעם החשובים בעולם, בעיקר בזכות סגנונו החתרני ופוליטקלי אינ-קורקרט. כמו רויטפלד עצמה, שבחנה את גבולות הסבלנות של קוראיה, בעזרת תכנים חברתיים שנויים במחלוקת, גם אלט החלה את דרכה כסטייליסטית ושתיהן היו מסגננות בעצמן הפקות במגזין. גורמים בתעשייה גורסים כי שתי סיבות עיקריות הובילו לקידום, הראשונה היא מערכת הקשרים המסועפת שפיתחה אלט עם צלמים ובתי אופנה, עובדה שתסייע למגזין לשמור על הפוזיציה המרכזית שלו. השנייה סגנון וגישה משוחררים, ויש האומרים מסחריים יותר, האמורים להשפיע על הכיוון הכללי של ווג פריז ולהפוך אותו נגיש יותר.
כאשר בוחנים עבודות סטיילינג של אלט, מגלים כי יש לה חיבה ומשיכה אל אופנת רחוב, ואל מראה כללי מחוספס, רוקרי יותר באופיו. היא מקדמת אפיל אנדרוגיני, השואב בחופשיות מהארון הגברי והדבר משתקף היטב גם בסגנונה האישי, המתועד לא מעט בבלוגים המתרכזים באופנת מתלבשי רחוב. היא מופיעה לאירועים רבים בבלייזרים גבריים ובמכנסי ג'ינס הדוקים תחובים לתוך מגפיים גבוהים. ועדיין, למרות חיבתה לערבוב בין הגבוה לנמוך ובין היקר ליקר פחות, ספק אם צפויים שינויים מהפכניים במגזין.