תחת הסלוגן Life is a beach ועם קמפיין שצולם על ידי הטיזר האולטימטיבי טרי ריצ'רדסון, משיק המותג הקנדי 'אלדו' את קולקציית קיץ 2011. המותג, שהפך בשנים האחרונות ל'זארה של הנעליים' בזכות תרגומים זריזים לטרנדים גורפים, ממשיך להציג עיצובים שנוגעים לכל קטגוריה אפשרית. מנעלי ערב על עקבים מסותתים וגבוהים במיוחד ועד סנדלים ושאר נעלי בלרינה, התואמים את הסבלנות ההולכת וגדלה של מעצבים רבים (כמו אלבר אלבז או אלכסנדר וונג) לסוליות שטוחות העונה.
גם אם מנעד הצבעים הרחב הוא הדבר הראשון שמבחינים בו כשמסתכלים בתמונות (הודות לפלטה של צהוב, כתום, ירוק ואדום) הרי יחד איתו, מורגשת עליה משמעותית בכל הקשור לסיפור שנות השבעים שאימץ עולם האופנה העונה. בין היתר, פלטפורמות קלועות, גווני חול ופודרה ושאר דיטיילים היפיים-נוודיים העולים בקנה אחד עם סיסמת האהבה החופשית והמכנסיים המתרחבים.
קולקציית הגברים שומרת על אופי שמרני למדי, המשלב קריצה לעולם הצבאי מחד, ואל אופק של ריזורט מנגד. הקולקציה מתחלקת באופן ברור בין אוסף נעליים לנערים, לבין סגנון המיועד לקהל יעד בוגר יותר. הראשון כולל בעיקר סניקרס, גבוהות או נמוכות ומעוטרות אבזמים, אשר חלקם עשויות מתחליפי עור זולים או בדי קנבס. השני מוצג בקטגוריית מחיר גבוהה יותר, ומתמקד בנעליים אלגנטיות בעלי אימום מחודד במקצת, האמורות ללוות חליפות, או מוקסינים לשעות הפנאי. מגפי הבוקרים שעדיין מציצים מעל למדפי החנויות של אלדו הם היחידים שפוגמים בחזון המובילו?ת האופנתית של הרשת.
מחירים:
קולקציית נשים: נעליים: 199-899 שקלים; סנדלים: 99-899 שקלים; אקססוריז: 29-249 שקלים.
קולקציית גברים: נעליים: 299-899 שקלים; סנדלים: 149-599 שקלים.
החיים עם עודף
לירוי שופן
25.2.2011 / 9:50