וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיצה לגובה

טל דרורי

15.3.2011 / 10:01

חולצת רשת לבשה את חזיית הספורט שלה ורצה לבקר בבוטיק האינטרנטי opening ceramon, שמקיים תחרויות אופנה בין מעצבים מרחבי העולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

שם: Opening ceremony. או בניו יורקית: OC.

משמעות השם: טקס פתיחה.

ההקשר - המשחקים האולימפיים, ולא בכדי. האסטרטגייה של הלייבל בנויה בצורה ניכרת על השתתפות גלובלית, כשהמטרה היא לארח בכל עונה 15 מעצבים ממדינה מסוימת, ש'יתחרו' מול 15 מעצבים מקומיים מארה"ב. לפני כמה עונות, לדוגמא, היו אלה מותגים שבדים כמו אקנה ג'ינס, שפגשו את האמריקאים.

כמובן, שהבחירה במעצבים, כמו גם בארצות עצמן, לוקחת סטייה מהמובן מאליו ומחפשת כישרונות לא מבוססים. כדי לתפור את הקונספט עד הסוף עיצוב החלל מיועד להביא למקסום את חווית הקנייה מאותה ארץ מתארחת. התוצאה היא אקלקטיות של מותגים יפים ואווירה שהיא על גבול האורגזמית.

לוקיישן: http://www.openingceremony.us

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

ז'אנר: אתר הבית של הלייבל הניו יורקי, שבקצב מהיר מקבל מעמד של הלייבל הכי מגניב בעולם. מעבר להיותו לייבל המשיק קולקציות הוא גם פלטפורמה של חנויות וחדרי תצוגה תחת אותו שם, המביאות ביחד מעצבים ניו יורקים פורצים עם מעצבים ואומנים מתחילים ומבוססים מרחבי העולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריילר

הלייבל, שהושק ב- 2002, מציג כאמור קולקציות של עשרות מעצבים מרחבי העולם. את זה הוא עושה בחללים יפייפים, במספר יעדים כמו טוקיו ניו יורק ולוס אנג'לס. לדברי הומברטו ליאון, אחד ממייסדי אופנינג סרמוני, הרעיון הוא שהחללים יהיו נוחים ולא יומרניים כדי שכל אחד שנכנס לחנות ירגיש בנוח בין אם הוא קונה שמלה ב-2000 דולר או מגאזין ב 5 דולר.

מעבר לפלטפורמה הקמעונאית המהממת והתחרותית, הלייבל מתגאה בקולקציות מעולות ומבסס לעצמו שם הרבה בזכות שיתופי פעולה גאוניים. ביניהם אפשר למנות את שיתוף הפעולה עם האייקונה האופנתית האדג'ית השחקנית קלואי סוויני ועם הלייבל הרותח רודרטה, שעיצב כזכור את התלבושות לסרט ברבור שחור.

ב-2009 הושקה רשמית החנות המקוונת כדי לדחוף את המותג לכיוון הגלובאליציה, במשמעות החיובית של המילה. המחירים גמישים אבל רק במובן שהם נעים בין 100 ל1000 דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

מה בפנים

עמוד הבית המאויר בחן מאפשר הקלקה אל כל אחת מהחנויות של הלייבל ולחדרי התצוגה שלו. כולם שווים ביקור, אם לא פיזי אז לפחות וירטואלי.

האלטרנטיבה היא הקלקה על החץ של שופ, שתיקח את המבקר היישר לחנות המקוונת המציגה מבחר של עשרות פריטים מכל המעצבים המתארחים וגם מהמותג הפרטי שלהם ושיתופי הפעולה השונים. את החיפוש אפשר לעשות לפי מדינה, מעצב או קטגוריה. את רשימת המעצבים מומלץ לאמץ כדפי זהב של המעצבים ששווה לבדוק.

המבחר לגברים לא נופל מהמבחר לנשים, אולי גם בזכות העובדה ששני מקימי הלייבל הם מהמין הזכרי. הקטגוריות גם כן לא מחסירות דבר, ומעבר לסטנדרטי כוללות גם ספרי שולחן קפה, צעצועים, בשמים וכל מה שאפשר לקשור אליו את המילה סטייל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

יונת דואר

אין אבל למי אין חבר בניו יורק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

אקסטרה

הלייבל פתח לפני שנה חנות ניו יורקית שנייה ב- ACE HOTEL. גם הבחירה הזאת מסתמנת כהמשך חווית האולטרה סטייל של הלייבל, כשמלון הבוטיק העסיסי הזה בדאון טאון מנהטן מכוון את עצמו לקהל לקוחות היפסטרי עם כסף. ממש כמו OC.

  • עוד באותו נושא:
  • אקססוריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully