מקדש האופנה הפריזאי 'קולט', הנחשב בעיני רבים לחנות הקולית בעולם, משיק בימים אלה פרוייקט מיוחד המכונה the away project, שכולו הומאז' לנבחרת הכדורגל הצרפתית. זוהי למעשה קולקציית קפסולה המונה 11 פריטים שעוצבו על ידי 11 מותגים מכל תחומי הלייף-סטייל, המעוטרים בדוגמת 'פסי מלחים' איקוניים, על רקע לבן.
נייקי, שמובילים את הפרויקט, מציעים במסגרתו חולצת כדורגל, עם סמל המותג, הקבוצה והפסים המדוברים, מבד מנדף זיעה. לצידם, אימפריית אביזרי היוקרה מון-בלאן יצרו עט נובע; מחלקת האיפור של איב סן לורן עיצבה סט צלליות בצבעים תואמים; מותג התיקים longchamps, נידבו גרסה חדשה לתיק הניילון המפורסם שלהם; ואף הפטיסרי Laduree, המתמחים בעוגיות מקרון, לקחו חלק בחגיגת הפסים עם קופסא מעוצבת ובתוכה עוגיות בטעם 'שיערות סבתא'. גם ענקית האלקטרוניקה 'אפל' הסכימה למכור שני מכשירי אייפון, שנצבעו בפסי המלחים.
כל הפריטים מוצעים למכירה החל מיום שני ה-28 במרץ ועד ה-9 באפריל, ומיוצרים במהדורות מוגבלות מאוד, שנעות בין 2 ל-200 יחידות לכל עיצוב. טווח מחיר: 16 אירו (עוגיות המקרון) ועד 2,500 אירו (עט מון-בלאן). יש משלוחים לישראל.
כדורגל, מלחים ואופנה בקולט
לירוי שופן
28.3.2011 / 15:00