שם: Boticca
משמעות השם: המילה היא בצרפתית קדומה, והיא המקור למילה העכשווית בוטיק Boutique.
לוקיישן: http://www.boticca.com
ז'אנר: אתר שהוא קורת גג למאות תכשיטים ואקססוריז יחודיים, המובאים מקשת רחבה של מעצבים מכל רחבי העולם.
טרילר: הרעיון לאתר נולד ברגע השראה, בו אחד ממקימי האתר מצא פריט נדיר בשוק מדינה במרקש. המציאה הפילה לו אסימון שכשרון ייחודי הוא כמעט בלתי אפשר לאיתור. כך נולד לו 'בוטיקה', שהפך לו למטרה להביא לשוחרי הפריטים הייחודים מציאות מענגות (מציאות, אגב, פחות במובן הכספי של המילה ויותר במובן החד פעמי שלה). מטרת האתר היא לא לחקות טרנדים או למכור תכשיטים, אלא כמו כל בוטיק איכותי, להציג דברים שאין אפשרות למצוא אותם בשום מקום.
הרעיון של מעצבים צעירים במקום אחד הוא לא חדש, והוא מבטא היטב את כוחו של האינטרנט במפגש הרצונות של היצע וביקוש, והיכולת שלו להביא יוצרים עצמאיים נטולי ממון לציבור העולמי. הייחוד של בוטיקה הוא בכך שהוא בנוי מפלטפורמה שמחקה שוק, בה הקנייה נעשית ישירות מהמעצב, ומאפשרת אינטראקציה ישירה איתו.
בחירת המעצבים היא קפדנית, ואוצרי האתר ועורכי התוכן שלו הם מומחי אופנה, מעצבים, סטייליסטים ואספנים שמבטיחים איכות גבוהה של כל מה שמוצג באתר. בדומה לקשת העולמית הרחבה של המעצבים, הצוות המפעיל את האתר גם הוא ניחן בבינלאומיות שלא הייתה מביישת אף תוכנית לחילופי סטונדנטים. עם מקימים איראניים, מאתרת סטייל איטלקית, מעצבת גרפית סלובקית, ארט דירקטור פיני מעצב אתרים בריטי, ויח"צנית אמריקאית, בוטיקה היא התגלמות עולם החדש שכולו בליל תרבויות מלא סטייל.
מה בפנים: הקטגוריות נחלקות לתכשיטים, תיקים, אקסוסריז, וקטגורית פ?יקס (בחירות), בה האתר מארח על בסיס קבוע מביני דבר (מבלוגרי אופנה, לסטייליסטים, למעצבים) אשר מביאים את המציאות האהובות עליהם עם תוכן משכנע.
כניסה לדף של כל פריט מאפשרת לקרוא את הסיפור על התכשיט, על המעצב, לראות פריטים אחרים מהקולקצייה שלו, ולשאול אותו שאלות.
יונת דואר: יש, עם עלות וזמן משלוח משתנים בהתאם לארץ המוצא של הפריט.
אקסטרה: בין כל העיצובים ניתן לראות נוכחות נאה לשלל מעצבים ישראלים המציגים את מרכולתם ומעלים את מפלס הגאווה הלאומית.