הזמר הבריטי (37) רובי ווילאמס פועל כדי יגדיל את האימפריה שלו. בדומה לרבים מן הקולגות שלו, הוא ישיק בקרוב קו אופנה העונה לשם 'פארל'.
הסגנון שישלוט במותג נוצר בהשראת סבו של וויליאמס ופועלים אנגלים מן הצפון (טיפוסי 'בילי אליוט' מחוספסים המורגלים לעבודה קשה). על פי ההצהרה, זהו "מותג לחברה", שישקף, כך מובטח, מסורת בריטית מובהקת ויציע מרכיבי מפתח מן המלתחה הגברית הממוצעת כמו מעילי מלחים, כובעי בארט, ג'ינסים וחולצות טי פשוטות.
מתוקף העניין, לקולקציית חורף 2012, קולקציית הביכורים של המותג, תחושה גברית חזקה, עם השפעות ברורות של סוויל רואו (Saville Row), רחוב במרכז לונדון המשופע מזה עשרות שנים בחנויות ביגוד מחויט לגברים בהזמנה מיוחדת.
בסרטון הקידום ששוחרר, שניים מחבריו של וויליאמס - ספר הסלבס אוליבר וודס והסטייליסט מרקוס לאב - מופיעים בתפקיד הפרזנטורים. הם מסתובבים בסטרווק און סטרנט, עיר תעשיית הברזל והפלדה בצפון מערב אנגליה בה גדל וויליאמס. ברקע נשמע הכוכב עצמו מספר על ההשראה הישירה לקו החדש - סבו ג'ק פארל. מסתבר שזהו איש מגודל שכונה "ג'ק הקילר הענק", אשר הוטרד מהאפשרות שנכדו רובי, שגודל בידי שתי נשים (אמו ואחותו), יהיה "רך לכל החיים" והאמין שעל מנת לשרוד גבר צריך להיות "גבר". המורשת של "ג'ק הקילר הענק", אומר וויליאמס, היא לב המותג הזה.
הקולקצייה תושק בספטמבר הקרוב, ותימכר ב'האוס אוף פרייזר', רשת חנויות ותיקה שלה כ-60 סניפים באנגליה ובאירלנד, וב-Very.co.uk, חנות מקוונת לאופנה פופולרית. עם מחיר של 35 ליש"ט (כ-190 שקלים) לחולצת טי, יש לומר שקונספציית "מותג פועלים" קצת מתמסמסת.
לאתר הרשמי של פארל