למיו מיו יש את היילי סטיינפלד בת ה-14 ועכשיו מרק ג'ייקובס מצא לוליטה משל עצמו לקמפיין חדש. אל פנינג בת ה-13, שחקנית מוכשרת ואייקון אופנה בהתהוות, נבחרה לככב בקמפיין ליין 'מרק', מבית המעצב האמריקאי לסתיו 2011. כזכור, אחותה הגדולה דקוטה שימשה פני מרק ג'ייקובס בקמפיין אביב/קיץ 2007. אז אמר המעצב הניו יורקי-יהודי כי הוא אוהב את הרעיון של ילדה קטנה בבגדיו והוא אף הכין בגדים מיוחדים במידותיה לצורך הצילומים. דקוטה, אגב, ממשיכה להיות פרזנטורית בושם 'או לולה', גרסה לצעירות של הבושם 'לולה', של ג'ייקובס.
במקביל להתקשרות עם ג'ייקובס, פנינג הקטנה החלה להיראות לאחרונה עם ביגוד המותג, כמו למשל אוברול מכנסיים קצרים שחור עם צווארון קפלים ליצני לבן שלבשה בטקס פרסי הוליווד הצעירה שנערך במאי השנה. אך היא נראתה פחות כמו הדוגמנית הסקסית שהציגה את את האוברול בשבוע האופנה האחרון של ניו יורק בפברואר השנה, ויותר כמו תלמידת בית ספר בדרכה למסיבת בר מצווה.
כמו את אחותה דקוטה, גם את אל צילם צלם האופנה הגרמני-ניו יורקי יורגן טלר (47) העובד בקביעות עם ג'ייקובס. בתמונה היחידה שפורסמה עד כה, פנינג הצעירה נראית מבוגרת הרבה יותר מגילה. בדומה למקרה היילי סטיינפלד למיו מיו, גם הפעם קולות המגנים את השימוש בפרזנטריות-ילדות לא איחרו לבוא מצד בלוגים ומדורי אופנה ברשת על רקע גילה הצעיר של הפרזנטורית המציגה ביגוד מותג לא זול המיועד לנשים מבוגרות יותר.
לא ניתן לבטל כלאחר יד את הטענות הנשמעות בנוגע לגילה הצעיר והן מעוררת את התהייה האם לאור מה שמסתמן כתופעה, צפויים קמפיינים נוספים באותה רוח ואולי אף נראה מבין עמודי הכרום של מגזיני האופנה בסתיו הקרוב את סורי קרוז (5) הקטנה.
אך עם זאת מצער שעל רקע התעסקות אינטנסיבית בגילה של הפרזנטורית, האופנה היפה כל כך וסטיילינג הגיק-שיק החמוד - שמלת 'דודה' אדומה מודפסת, תיק ונעלי עור תואמים - כמעט ולא זוכים להתייחסות מצד התעשייה. כמו גם לא צילום האווירה היפה של של יורגן טלר.