הפרובוקציות ממשיכות לעבוד שעות נוספות במפעל היזע של מרק ג'ייקובס. על אף שקולקציית הגברים שלו לחורף 2012 מתכתבת עם עולמות שמרניים, כמו צבא או ג'נטלמנים מאמצע המאה הקודמת, הקמפיין המלווה אותה מדגיש דווקא את השנוי במחלוקת. במרכז סט הצילומים שיצר יורגן טלר, עומד האמן ויוצר הסרטים הקונספטואלי סרית' ווין אוונס (53). מלבד הבחירה בדוגמן יוצא דופן, שרחוק ממידות גוף או גיל של דוגמנים ממוצעים, הפרט הבולט ביותר הוא מיעוט הבגדים הקיצוני שווין אוונס עוטה על עצמו בפרסומת.
בעוד שעירום היה תמיד חלק בלתי נפרד מעולם האופנה, הגישה של מרק ג'ייקובס שונה מכל דבר אחר ומביאה מבט ציני, אולי גם אירוני, על המושג 'סקס מוכר'. בחלק מתמונות הקמפיין ווין אוונס לא רק עירום, אלא מפגין להטוטים בעזרת זר בלוני הליום משמח: בתמונה אחת משתלבים הבלונים עם ישבנו החשוף; בתמונה אחרת החוט הקושר אותם כרוך סביב איבר מינו של האמן, כששום פרט אינו נחסך מעיני הצופים. האם זהו יריד מסוג חדש? האם השתעשעות ריקה? התשובות אינן ברורות אבל דבר אחד ברור מסתמן מבעד לשאלות ג'ייקובס מצליח להסיט את הדיון באופנה אל מקום אחר, אולי ילדותי בכוונה, שרק מטעין את המותג הנושא את שמו במשמעויות נוספות, המעקרות את המוצר האופנתי מהילה של יוקרה במובנה השטוח.
בדומה לקמפיין המקביל לנשים, בו מככבת הלנה בונהם קרטר כשהיא מרוחה על הרצפה, ניכר שכל רצונו של המעצב האמריקאי, אחד החשובים בדורו, הוא ליצור את האפקט ההפוך מדפדוף אגבי במגזין. ספק, אם יהיה קורא אחד, שלא יצמיד את פניו לצילום ויתהה 'האם זה באמת קשור לשם?'