המספרים היבשים מצביעים לטובתה של רשת האופנה הצרפתית 'סליו'. היא מונה מעל כ-1,000 סניפים, 32 מתוכם בישראל, ונחשבת כאחד ממותגי אופנת הגברים הגדולים בעולם. גם בבחינת המוצר עצמו, היא משתדלת לתת מענה לכל מימד בחייו של הגבר המודרני, החל מחולצות טי בסיסיות, דרך מכנסי ג'ינס ועד חליפות ומעילים מחויטים, כשרף המחיר נחשב תחרותי ביחס לרשתות אופנה המתמקדות בתרגום טרנדים, כמו זארה, או הנציגה הישראלית קסטרו.
אולם, בניגוד לשתיים המצוינות כאן ובדומה למותג המקומי 'גולף', סליו לא עסוקה במרדף אחר מגמות חולפות והתוצר הסופי בדרך כלל מוגש ברמת גימור טובה יותר. מצד שני, הוא גם לא אופנה, במובן הרחב של המילה, המכפיף בשורה ויצירה של דבר חדש בעולם, עם איזשהו חזון ומוזה קונקרטית. לכל היותר, הרשת הצרפתית היא אוסף פתרונות לבוש ממוצע, המתאים לקהל ממוצע, בעל טעם ממוצע. סטרייטים; לא כנטייה מינית אלא כדרך חיים.
קולקציית חורף 2012 דבקה באותה הגישה. חלק הארי שבה מורכב מקבוצה המכונה 'אורבנית', שלמרות הצהרות על איזשהו מגע בריטי, מסתכמת בשורה של חולצות מכופתרות, משובצות בעיקר ובעלות צווארון רחב וארכאי, ומכנסי כותנה ברגל ישרה וצבעי בסיס, כמו בז' או אפור. יוצאי דופן הם הקרדיגנים, ובמיוחד אחד אפור בטקסטורת צמות, המסתמנים כפריטי מפתח יעילים ונאים. עם זאת, עיצובים משוכללים יותר או יצריים יותר חסרים במופגן. הקניינות בארץ מיעטה בחליפות או מעילים כבדים והתמקדה באותו מונח מעורר אי נוחות של 'ספורט-אלגנט'. מיותר לציין, שהגבר העסקי המשתקף דרך הקולקציה עשוי להיראות כמו אחרון פקידי הביטוח, שכמעט לעולם אינם מצליחים לחבר כהלכה חולצה גזורה היטב למכנסיים ראויים (כולל חסרונה המורגש של העניבה).
חציה השני של הקולקציה פוזל אל טווח גילאים צעיר יותר, או לפחות מלא כוונה לעשות כן. הטון הספורטיבי מורגש פי כמה, ומתחבר אל אווירה סקנדינבית ואמריקאית של נופי טבע. חולצות טי מעוטרות כיתובים סתומים ושטופים, מכנסי דגמ"ח מרובי כיסים, ועליוניות עשויות פוטר עבה, הם דוגמאות מייצגות, פעמים רבות בגווני ירוק זית, כחול צי, חום ובורדו. במילים אחרות, תוצאה המזכירה מאוד את היצע הקיים ברשתות כמו אברקרומבי אנד פיץ' או אמריקן איגל אאוטפיטרס. אלא, שללא קמפיינים סקסיים ופרזנטורים מעורטלים, וללא רגישות לפרטים (חלק מההדפסים של סליו הם צעירים כביכול ובפועל מתאימים לגברים בוגרים המתרפקים על זוהר הנעורים שאבד), אין כאן יתרון יחסי מובהק. מהזווית הזו, סליו פשוט נראית כעוד פרט בנוף עמוס. ייתכן שזו גם בדיוק הנקודה שמסבירה את גודלה של הרשת זו לא אופנה לגברים המבקשים לבלוט; זו אופנה לגברים המבקשים להיטמע בים של בינוניות.
מחירים לדוגמא: חולצות פולו: 99-129 שקלים; סריגים 140 שקלים; חולצות מכופתרות בסיסיות 130-150 שקלים