קדס, המותג הסניקרס הפופולרי שהיה מזוהה בעבר בעיקר עם תיירים אמריקאים, הפציע לאחרונה בשיתוף פעולה מעניין. המותג חבר עם המעצב הגראפי הוונצואלי Lumen Bigott, שעיצב עבורו קולקציה ברוח הזמנים. כלומר, עידן הרשתות החברתיות וויקיפדיה.
הקולקציה היא למעשה הומאז' גיקי שנלקח בהשראה ישירה מהלוגואים אשר הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו, כמו סמל בקשת חברות. הקונספט אולי נשמע מעט תמוה אך התוצאה בהחלט נעימה לעין. ובכן בעיקר אם קדס זה כוס התה שלכם. השילובים הגראפיים מפתיעים באסטטיות שלהם והצבעוניות גם היא מרעננת, במיוחד כאשר לוקחים בחשבון את ימי החורף האפרוריים.
הדגמים נמצאים עדיין בשלב הרעיון הראשוני, אך לכשיושקו הם צפויים להיות פופולריים בקרב החנונים מהזא'נר הדיגיטלי. המדור תוהה אם מארק צוקרבג, מייסד פייסבוק, ידגמן את גרסת הפייסבוק של הקולקציה?
רוצים לראות גם את נעלי וויקיפדיה וגוגל? היכנסו לפייסבוק שלנו
קאפקייק: הנעל החברתית
טל דרורי
15.11.2011 / 21:29