מעצבים ואנשי עסקים מכל העולם הגיעו לפריז כדי לחזות בתצוגת אופנה קצת אחרת, שמבוססת כולה על טהרת השוקולד. התצוגה היוותה את יריית הפתיחה לתערוכת "סלון דה שוקולד", שצפויה להיות פופולרית בקרב הציבור הרחב כיוון שהיא יוצאת לדרכה בתקופת החגים.
"התחלנו ברגל ימין והגיעו לכאן הרבה אנשים. מדובר ביום השנה ה-20 לתערוכה, ואנחנו מצפים למופע נהדר. זה גם שבוע שבו הילדים נמצאים בחופשת חג, אז אנחנו מצפים לקהל גדול", אמרה קארין מרסייר, מנהלת המותג של שוקולד גיליאן היוקרתי.
כאמור, זהו יום השנה ה-20 לתערוכת השוקולד. הבגדים שהוצגו עוצבו עם קריצות רטרו ללוקים מתוקים שהוצגו בעבר, כשלצדם עוצבו דגמים חדשים לחלוטין. על המסלול צעדו דוגמנים ודוגמניות שהציגו סגנונות סטייל רבים, החל מחצאיות טול נפוחות ועד מחווה למדים של השומרים בארמון בקינגהאם הבריטי. בעוד שחלק מהדגמים עוצבו בקווים אלגנטיים ונקיים, רובם המכריע היו מסובכים ודרשו עבודות פיסול רציניות. היו שם כנפיים, קישוטי ראש ואפילו ציפורים אמיתיות שהתעופפו בכלובים עשויים שוקולד. התצוגה הושפעה רבות מתלבושות מסורתיות שהגיעו מתרבויות עתיקות באסיה ודרום אפריקה.
התערוכה תתקיים בחלל שגודלו 20,000 מטרים רבועים, והוא צפוי להציג 500 יצירות לצד 200 שפים שונים שיגיעו מכל העולם. במשך השנים ביקרו בה יותר מ-6.4 מיליון מבקרים, והיא צפויה להינעל ב-2 בנובמבר.