קים קרדשיאן ממשיכה להתרחק מתדמית כוכבת הריאליטי-טראש שלה לטובת תדמית של פאשניסטה מתוחכמת, וכעת מככבת יחד עם בן זוגה המצודד קניה ווסט בקמפיין הגברים החדש של בלמיין, The Balmain Love. ואין טוב יותר מקמפיין לבית אופנת-על צרפתי לחיזוק תדמית אופנתית חדה ומהוקצעת.
בקמפיין הסופר-סקסי רווי האווירה האינטימית שצילם מריו סורנטי, בני הזוג נראים צמודים ומאוהבים. פילטר כחול דומיננטי משלים פה אסתטיקה ייחודית. קים שזופה, חטובה, נשית ומעודנת. בדרך-כלל היא מאחורי קניה. הוא מפגין מבט קשוח ושפת גוף מגוננת. לא קשה להבחין כי מדובר בזוג בחיים האמיתיים ולא רק בצמד דוגמנית-דוגמן שמשחקים מול המצלמה. רק נורת'ווסט, בתם בת השנה וחצי של השניים חסרה פה להשלמת פורטרט משפחתי. אבל לנוכח האופנתיות של הפעוטה המתוקה, ייתכן שלא יעבור עוד הרבה זמן עד שהיא תזכה בעצמה בקמפיין. פריטי בלמיין בגודל מוקטן כבר יש לה. בחודש שעבר קים העלתה לאינסטגרם שלה תמונה של שלושה בלייזרים בגודל מוקטן שעיצבו בבלמיין במיוחד בשביל הפעוטה ותואמים את שלה.
"לקמפיין הזה רציתי רגע של אהבה. קים וקניה הם אייקוני סטייל וחברים", אמר המנהל הקריאטיבי של בלמיין, אוליבר רוסטינג. "זה כבוד לזכות בהם לקמפיין. ביחד הם מייצגים אהבה, יופי ורבגוניות. הם המודרניות החדשה. מדובר ביותר מקמפיין. יש פה משהו מעבר לבגדים. זוהי הצדעה לאהבה ולחברות. הצהרה חדשה של בלמיין".
המעצב הצעיר (28), שנכנס לתפקיד ב-2011, אירח בספטמבר השנה את בני הזוג 'קימייה' בשורה הראשונה של תצוגת המותג בשבוע האופנה בפריז. בתצוגה נכחה גם כריס ג'נר, אמה של קים. אחותה הצעירה, קנדל ג'נר, השם הכי חם בתעשיית האופנה היום, דגמנה על המסלול, ולבשה את אותה שמלת כלוב מדהימה שלובשת קים בקמפיין.