מסתבר שגם בלי חזיות, ביריות וכנפיים הן מייצרות עניין סביבן. מלאכיות ויקטוריה סיקרט לבשו מדי פוטבול עם כתפיים מרופדות והצטלמו לסרטון פרסומת חדש המקדם את קולקציית ולנטיין של ענקית הלנז'רי האמריקאית.
הסרטון, Don't Drop the Ball, שהופץ ברשת בסוף השבוע האחרון, הוא טיזר לסרטון קצר יותר בן 30 שניות שישודר לראשונה במהלך משחק גמר הסופרבול שיתקיים בפיניקס, אריזונה, ב- 1 פברואר. הספוט היוקרתי ברבע הרביעי של המשחק בין ניו אינגלנד פטריוטס וסיאטל סיהוקס עלה לחברה כארבעה וחצי מיליון דולר. עוד ישודרו במשחק פרסומות קצרות שהופקו במיוחד לאירוע על-ידי מותגי ענק בתחומי המזון, הרכב והאינטרנט. נציגות ויקטוריה סיקרט היא היחידה בתחום האופנה. דוגמנית-העל ג'יזל, שככל הנראה תגיע למשחק כדי לצפות בבעלה טום בריידי משחק בקבוצתו ניו אינגלנד פטריוטס, לא תהיה הדוגמנית היחידה שם.
לסרטוני הפרסומת המשודרים במהלך הסופרבול (משחק הגמר בליגת ה-NFL (ליגת הפוטבול הלאומית) יש חשיפה נרחבת, בעיקר לקהל הגברים. בוויקטוריה סיקרט מבקשים השנה לקדם את קולקציית הוולנטיין בקרב גברים במטרה לעודד רכישת לנז'רי כמתנות לחג האהבה ב-14 פברואר.
הפעם האחרונה ששודרה פרסומת של ויקטוריה סיקרט במהלך הסופרבול היתה ב-2008. בפרסומת ההיא כיכבה המלאכית הברזילאית אדריאנה לימה. בקמיסול ותחתונים שחורים, כחולת העיניים היפהפיה ישבה על כורסא לבנה, הציצה מאחורי כדור פוטבול, סובבה אותו והביטה ישירות למצלמה בחושניות בעוד ששיערה העורבני מתבדר ברוח. בין לבין הופיעו כיתובים שאמרו: "המשחק עומד להיגמר", "המשחק האמיתי עומד להתחיל", "ולנטיין שמח". 30 שניות מהפנטות עם אחת הדוגמניות היפות בעולם, שהקפיצו את מכירות הקולקציה.
הפעם, על בסיס הטיזר שצבר עד כה כמיליון ו-29 אלף צפיות בי-טיוב, משתתפות בפרסומת מספר מלאכיות ויקטוריה; אדריאנה לימה, בהטי פרינסלו, קנדיס סוונופול, דוצן קרוס ולילי אולדרידג'. במדי פוטבול אדום-לבן עם שמותיהן על הגב, קסדות, כתפיים וברכיים מרופדות, הן מתאמנות על רקע מוזיקה דרמטית ומגלות מהירות, זריזות, טכניקה ואגרסיביות. טכניקה וכושר שנרכשו ככל הנראה לאחר שנים של דוגמנות מסלול בתחתונים ועקבים גורדי שחקים.