ריהאנה עושה היסטוריה: דיוות הפופ האופנתית קוטפת קמפיין אופנה נחשק והופכת רשמית לפנים החדשות של דיור, ולא סתם פנים - אלא הפנים השחורות הראשונות בהיסטוריה בת שבעים השנים של בית האופנה הפריזאי.
אתר האופנה היומי WWD חשף בסוף השבוע האחרון כי רירי היא הפרונט וומן החדשה של קמפיין "Secret Garden", סדרת הסרטונים המפורסמת של בית האופנה היוקרתי בה כיכבו קודם לכן הדוגמנית הרוסייה דריה סטרוקוס, הדוגמנית הארגנטינאית מליסה סטשוק והדוגמנית הסינית שיאו וו ג'ו. ריהאנה כאמור שברה בשבוע החולף את רצף הדוגמניות, כאשר תועדה כשהיא מצטלמת לחלקו הרביעי של הקמפיין בארמון ורסאי תחת ניצוחו של הצלם והבמאי סטיבן קליין. על פי הדיווחים מתוכננת גם סדרת צילומי סטילס נלווית.
בכך מצטרפת ריהאנה אל שורת הסלבריטאיות הענפה ששיתפה פעולה בעבר עם דיור, בהן חברות ג'ניפר לורנס, נטלי פורטמן, מילה קוניס, שרליז ת'רון ומריון קוטיאר.
ריהאנה נצפתה במאי האחרון בשורה הראשונה בתצוגת הקרוז של דיור בברוקלין, שם הספיקה ליצור קשרי ידידות עם נשיא ומנכ"ל דיור העולמית, סידני טולדנו. יתרה מזאת, החודש היא מככבת בשער משולש והפקת אופנה יוקרתית לגיליון חגיגות העשור של מגזין קוריאה W, בו היא לבושה אך ורק בבגדים מבית דיור.
עם זאת הבחירה של בית האופנה היוקרתי בריהאנה אינה מובנת מאליה. מי שזכתה בשנה החולפת בתואר הרשמי של סטיל אייקון מטעם מועצת האופנה האמריקאית, מזוהה עם סגנון ייחודי המלהטט על הקו הלא-עדין שבין יוקרה לטראש וקוטור לסטריט, ופחות עם האלגנטיות המתוחכמת מהזן שמייצרת דיור.
ההישג האופנתי החדש של ריהאנה מצטרף לרזומה הצפוף שברשותה, אשר רק השנה נוסף אליו גם תפקיד הניהול האמנותי ברשת פומה העולמית, שסביר להניח כי ילווה במסע פרסום פרונטאלי בכיכובה. לפני כן שימשה ריהאנה כפרזנטורית עבור בית האופנה הצרפתי והמחוספס בלמיין, וכמו כן כיכבה בקמפיין פרובוקטיבי במיוחד מבית ארמני ג'ינס.