שיתוף פעולה בין מעצב המשקפיים הצרפתי טרי לסרי לבין בית האופנה האיטלקי פנדי הוליד קולקציית קפסולה הכוללת ארבעה דגמים. החיבור בין השניים נוצר לאחר שסדרת ציורים ושרטוטים גראפיים נמצאו בארכיון פנדי, והועברו אל לסרי - ששאב מהם השראה. כך נולדו דגמים הנשענים על משחקי טקסטורות, שכבות ושקיפויות בטונים שונים של צבעים, היוצרים מראה דרמטי.
לסרי הקים את המותג שלו ב-2006 ומאז תפס את עיניהם של בתי האופנה המובילים בעולם. המעצב ידוע כמי שמזוהה עם קווים נקיים, ומשווק קולקציות בסגנון שהוא מכנה "וינטג' עתידני". תחת האג'נדה העקבית שלו המתנגדת ללוגואים, גם הפעם בדגמים שעיצב עבור פנדי אין לוגו המקשט את מוטות המשקפיים או את העדשה.
הדגמים המדוברים ישווקו במהדורה מוגבלת בבוטיקים נבחרים ב-50 מדינות. לישראל הגיעו 40 יחידות בלבד. המכירה תחל ביום שלישי ה-16 ביוני בסניפי רשת אירוקה בקניון רמת אביב וממילא בירושלים, במחיר 2499 שקלים למשקף. ניתן לבצע הזמנה מוקדמת של המשקפיים החל ממחר (שלישי, 9 ביוני) דרך שירות הלקוחות של הרשת 3022*
פאשניסטות חובבות השיק הדרמטי, היכונו
ליאת להב
8.6.2015 / 13:37