מארק ג'ייקובס לא מפסיק לשלוף שפנים מהכובע, והפעם מדובר בשפנפן אדום ולוהט במיוחד: אנתוני קידיס, הלא הוא סולן להקת הרד הוט צ'ילי פפרז, מצטרף לנבחרת הפרזנטורים החדשה והמפתיעה של מעצב האופנה הניו-יורקי.
"הזמר המוביל של הרד הוט צ'ילי פפרז אנתוני קידיס ובנו אברלי בר. מארק ג'ייקובס, קמפיין סתיו 2015 בצילום דיוויד סימס", נכתב לצד התמונה שפורסמה הלילה (שעון ישראל) בחשבון האינסטגרם של בית האופנה. קידיס בן ה-52 (ממש כמו ג'ייקובס עצמו) הצטלם לקמפיין המסתמן כמוזיקלי במיוחד, לצד בנו בן ה-7, כפי שמסגירים תווי הפנים הדומים והשיער הארוך והחלק הזהה לזה שהיה לקידיס עצמו בשנות התשעים. הבן אברלי בר הולבש במכנסיים שחורים, טי-שירט בצבע חאקי וכובע קסקט כחול-אדום. רגליו נותרו יחפות. קידיס המשופם עוטה לעומת זאת בלייזר קטיפה בגווני גחלת, המסוכך על החזה החשוף שלו.
בכך מצטרף הרוקר הנצחי לאנסמבל המפתיע שרקח ג'ייקובס, אותו החל לחשוף לפני שבועיים בדיוק - אז הכריז המעצב באינסטגרם על שר בת ה-69 כפנים החדשות של בית האופנה הנושא את שמו. בחמישי שעבר חשף ג'ייקובס פרזנטורית מוזיקלית נוספת והיא ווילו סמית' - זמרת, שחקנית, איט-גירל בהתהוות ובתו בת ה-14 של וויל סמית'. שתיהן אגב צולמו על רקע אותו קיר אדמדם.
קידיס נצפה בתצוגת הקולקציה אותה נבחר לקדם כבר בשבוע האופנה בניו יורק, כאשר ישב בשורה הראשונה לצד הבמאית האופנתית סופיה קופולה שהיא גם חברתו הקרובה של ג'ייקובס, נסיכת הפאנק-רוק הנצחית דבי הארי ומלכת הראפ התוססת ניקי מינאז'. האם גם הן היו בגדר רמזים מטרימים לקמפיין שעתיד לבוא? את התשובה נגלה ככל הנראה ביום חמישי הבא.