"אני לא מרגישה סופר-הירו בחיים היומיומיים שלי", מתוודה גל גדות על סט צילומי קולקציית סתיו 2015 של רשת קסטרו אותה היא מלווה מזה שבע שנים. גיבורת העל הכי מתוקשרת בימים אלה, מצטרפת אל נבחרת הפרזנטורים התוססת הכוללת את עומר דרור, לירז דרור והתאומות נוי והדר - ונוחתת על סט הצילומים היישר משלל עיסוקיה ההוליוודיים, ביניהם היא מוצאת זמן גם לככב בקמפיין הבושם "Bamboo" של בית האופנה היוקרתי ג'וצ'י.
גדות המנועה מלדבר על שני תפקידיה החדשים והמשמעותיים (זה הקולנועי וזה האופנתי), לא חוסכת את דעתה על תעשיית האופנה, האופן בו היא מתייחסת לנשים ומלחמת המינים שמתחילה בסטילטו ומסתיימת במכנסיים קצרים: "תעשיית האופנה נהיית יותר ידידותית לנשים, אבל עדיין יש עוד מקום לחסל דברים. אני כן שמחה שיש לי את הפלטפורמה להביא טיפה העצמה נשית. זה מאוד כיף להיות במקום שילדות קטנות יכולות להקשיב למה שאת אומרת ולהתחזק מזה".
ומה קורה בקולקציה החדשה? ובכן, הבוהו-שיק והרוקנ'קול ממשיכים להתמזג להם יחדיו, כאשר לפי מעצב קו ה-Red, שחר דנציגר, הם מקבלים טוויסט יותר חורפי ורומנטי - כולל הפרנזים שמסרבים להתפנות. מעצבת קו ה-Black, דגנית הולינגר-רם, מצטרפת לדברים ומספרת על השפעות שמתחילות בשנות השישים ומסתיימות בשנות התשעים.
אשת-פלא גם מחוץ למסך: גל גדות על הסט של קסטרו
20.7.2015 / 9:04