בר רפאלי לקחה הפסקה קצרה מההכנות לחתונה הפומפוזית שתתקיים בסוף ספטמבר, לטובת צילומים בסאן פאולו שבברזיל עבור ה.שטרן. הטופמודל נבחרה להוביל את הקמפיין הבינלאומי של רשת התכשיטים היוקרתית, שיעמוד בסימן חגיגות ה-70 שנה למותג. מדובר בליהוק נחשק למודעות שיראו אור בארה"ב, בריטניה, צרפת, רוסיה, סין, ישראל ובמדינות נוספות. גם לפני עשור נרשמה גאווה ישראלית, כשיעל גולדמן נבחרה להוביל את הקמפיין לרגל חגיגות ה-60, אך על פי הודעה מטעם החברה, הקמפיין החדש בכיכובה של רפאלי יזכה לחשיפה עולמית רחבה יותר, בדומה למודעות בכיכובן של קודמותיה בתפקיד - דיאן קרוגר וקייטי הולמס.
הבחירה בה מגיעה לאחר שיתוף פעולה פורה, במסגרתו כיכבה רפאלי בצילומי הקמפיין ל"האוסף שלי", הקולקציה הצעירה והנגישה יותר של ה.שטרן, וכן שימשה בשנתיים האחרונות כשגרירה הרשמית של המותג בישראל ובעולם. כחלק מהג'וב היתה מחויבת הדוגמנית לייצג את המותג באירועי שטיח אדום, ואובזרה באופן קבוע על ידי תכשיטי ה.שטרן. דיל משתלם לשני הצדדים.
בטבעת זו: בר רפאלי קוטפת קמפיין בינלאומי נחשק
27.7.2015 / 7:11