קולקציית החורף של גולף הוצגה הבוקר במתכונת קצת שונה מהרגיל. הקאט-ווק המסורתי הוחלף במסכי ענק שעליהם הוקרן וידיאו-ארט תזזיתי ובו דוגמניות ודוגמנים צועדים באאוטפיטים נבחרים מהאוסף. היוזמה להגיש אופנה באופן חדש ולהתבדל מהרשתות האחרות התקבלה ברגשות מעורבים. מצד אחד נשמעו תלונות על הקושי להתרשם מהפריטים כמו שצריך, ומצד שני היו שבירכו על הקונספט המרענן. לשם אקט הסיום יצאה למסלול שבין המסכים קבוצה קטנה של דוגמנים ודוגמניות לצלילי kygo - stole the show feat והעצימה את הפער שבין הגשת הדגמים בלייב לבין הצגתם באופן דיגיטלי. יכול להיות שהיה צריך לבחון שילוב של השניים לאורך האירוע כולו.
הסיפור שמרכיב את הקונספט של סתיו-חורף 2015 של רשת גולף הוא מסע; למקומות, לתקופות ולסגנונות אורבאניים בהשראת "הערים הסמויות מהעין" ו"מסעותיו של מרקו פולו".
כמשל על חייו של האדם המודרני הנוסע בין סביבות מאתגרות, בחנו מעצבי הרשת את המסע כערך תרבותי ואישי המאפשר לכל אחד למצוא את עצמו בתוך הרעש, כלומר השפע הנגיש של האופנה או הבגדים, ולזקק את הסגנון האישי שלו.
קבוצת הנשים התבססה גם העונה על מראה הבוהו-שיק עם דגש על הרוח הבוהמיינית מאמצע המאה ה-19, אותה הביאו הצוענים שהיגרו ממרכז אירופה לצרפת. בפרשנות אקלקטית מעודנת נצפו תחרות גיפיור על מגוון חולצות, חצאיות ועליוניות, קישוטי קרושה בשרוולי חולצות סאטן ארוכות, עליוניות חלוק ומכנסי סריג לצד שמלות מקסי נשפכות משיפון, חולצות עם צווארון קשירה ופריטי זמש. אלה שולבו עם מעילים וז'קטים בדפוסים גראפיים במראה אינדיאני, משבצות טארטן, מעילי פרקה עם פרוות סינטטיות וז'קטי עור. נגיעות של ניטים ופרנזים בהתאם לרוח העונה חיברו את הוייב הכללי שהוגש בפלטת צבעים שכללה המון שחור וקצת שמנת, לבן, אפור, ניוד, חרדל, בורגונדי, חאקי וחום.
בלייזרים ומכנסיים מהקו המחויט יותר שובצו בחוכמה בחלק מהאאוטפיטים וחתמו באופן אפקטיבי את האפיל העדכני שגולף רצו להעביר. תחת השראת הנווד האורבני הורכבה הקבוצה הגברית שבסיסה במראה אתני בשילוב גראנג' עם ריבוי של שכבות, טקסטורות ואטיטוד גיאומטרי. את כל זה היה ניתן לראות בפריטים כמו סוודרים עבים, מעילי צבא במראה משופשף, סריגת קווילט או ניילון, מכנסי טרנינג בחיתוכים מעניינים, מעילי פרקה מכותנה וצמר, טוניקות ג'רזי דקיקות, קפוצ'ונים וקרדיגנים.
העונה גם מושקת קולקציית "הסיפור המשותף" המאגדת את כל משפחת מותגי גולף, בדומה לקפסולה הקודמת בעיצובה של דודו בר אור, אשר עוצבו בהשראת ארכיטקטורה נורווגית משנות השבעים. עולמות גאומטריים מופשטים הופכים לאלמנטים גראפיים המקבלים גרסאות שונות בסריגים ובמעילים לנשים וגברים כמו גם בכלי בית בצבעוניות של שחור לבן ונגיעות של ירוק ציאניד במשחקי "קולור בלוק".
למעשה לליין הביגוד של גולף חסרים שני אלמנטים לצורך יישור קו עם רשתות האופנה המקומיות המתחרות. הראשון הוא קו דנים מושקע המתבקש מתאגיד עם היצע כה נרחב של מוצרים, והשני - חנויות שבהן הפריטים מוצגים בפרזנטציה משכנעת.
טווח מחירים:
בגדי נשים וגברים: 80-370 שקלים
ז'קטים ומעילים: 300-1190 שקלים