מסניקרס שחורות ועד מגפוני סטילטו מנומרים: קולקציית הסתיו-חורף של ניין ווסט נותנת כהרגלה פרשנות מתונה לרוב המגמות הבולטות של העונה. צבעים נועזים, טקסטורות חייתיות ומשובצות, מראה תעשייתי ברוח שנות ה-90, עיצובים בהשראת הסיקסטיז והתייחסות להשפעות מהמלתחה הגברית.
כדי להעיר את התדמית המנומנמת של המותג האמריקאי שהוקם לפני למעלה משלושים שנה, מנהלי הקמפיין החתימו העונה את הפרזנטורית נדיה בנדר. הבחירה בבנדר, דוגמנית דנית מצליחה (ברזומה שלה אפשר למצוא קמפיינים לגוצ'י, פנדי, שאנל, קלואה ועוד) שהתגלתה בפייסבוק לפני ארבע שנים, נועדה להצעיד את ניין ווסט בחזרה לתודעה האופנתית. מדובר פה בלא סתם דוגמנית מבוקשת. נדיה היא גם שועלת רשת רצינית. עם 70 אלף עוקבים באינסטגרם וסגנון מהודק ובלתי מתאמץ היא נמצאת כרגע במסלול התהוות של איט-גירל מסקרנת. הבחורה אוחזת בגנים סקנדינביים ובאטיטוד בועט, יש לה סגנון לבוש מעורבב בתחכום משכנע והיא מסוקרת ומרואיינת בלי סוף לגבי הלייף סטייל שלה.
ניקרה ג'ונס, מהאתר footwearnews ראיינה לפני כשבוע את סם זיידמן, מנהל השיווק של הרשת שמצידו לא מסתיר את הערך המוסף של הבחירה בבנדר: "רצינו להקרין תחושה של אוטוריטת אופנה, אופטימיות ורלוונטיות. בחרנו להציג אותה בהליכה, כאישה מודרנית שבטוחה בעצמה, אסרטיבית, עסוקה בקריירה ובסגנון חיים עדכני. נדיה היא מישהי שבדיוק נמצאת במגמת עלייה, וזה מעיד על המותג היום".
הדגמים הקלאסיים המזוהים עם ניין ווסט גובו העונה בעקבי צ'אנקי עבים, סניקרסים בגווני כסף וזהב במראה עתידני גס, סנדלי מגפון מזמש ושרוכים, נעלי סירה עם תוספת של טי סטרייפ בשילוב לקה וזמש ומגפוני קולור בלוק.
טווח מחירים:
299-1,499 שקלים (לתיקים ולנעליים)
להשיג בחנויות הרשת