אוליבייה רוסטאן היה בסך הכל בן 26 כשהוצנח לתפקיד המנהל האמנותי של בית האופנה בלמיין במקום כריסטוף דקרנן - שהיה זה שהעיר את המותג המנומנם והזריק לו את מנת הסקסאפיל שהחזירה אותו לזירה עם מנות גדושות של אייטיז, כתפיים מודגשות, נצנצים ומחשופים עמוקים. העזיבה המפתיעה על רקע של דיכאון ואשפוז פסיכיאטרי פינתה לרוסטאן הצעיר, שהיה אז מעצב זוטר תחת שרביטו של דקרנן, את כסא המעצב הראשי.
בארבע השנים האחרונות הוא הצליח לחבר את השפה המיליטנטית המזוהה עמו לקו הסמי-וולגרי המנצנץ והחושפני שנעוץ ביסודות של בלמיין. בדרך הוא אסף עדת מעריצים ופמליה נחשקת שכוללת את משפחת ווסט-קרדשיאן, משפחת חדיד וריהאנה.
כל אלו לצד חשבון האינסטגרם הפעיל שלו וההיסטריה התקשורתית סביב שיתוף הפעולה הקרב עם H&M - הפכו את התצוגה שלו למקבילה הפריזאית לחתונה של בר רפאלי עם המוני מעריצים ופפראצי שגרמו למשטרת פריז לסגור את קטע הרחוב של מלון אינטרקונטיננטל וניו בו שהה. השמועות אומרות שבתוך חלל התצוגה היה דווקא רגוע יחסית, ובדומה לחתונה של גברת עזרא - גם לפה קימי וקניה לא הגיעו. (קניה היה עסוק באיצטדיון רמת גן).
הקולקציה שהציג הייתה שונה מאוד מהקו שעיצב ל-H&M ודיברה בשפה רכה אך עדיין מוגזמת של רפלס בקומות, קרושה ורשתות מעוינים, בפלטת גוונים של חום, כתום, ניוד ובז', טורקיז, ירוק וכחול וכמובן שחור ולבן. את אלו הוא שילב באבני הבניין הבלמיניות - חגורות מותן מאובזמות, בדי עור, זמש וכתפיים מודגשות.
הצללית הכללית הייתה סופר צמודה, עמוסה בחיתוכים ושקיפויות, וכללה טייצים, חצאיות צינור ועקבים מרובי שרוכים. ההליכה והמבט על פני הדוגמניות החנוטות בכל הטוב הזה פלוס שיער מתוח לכדי קוקו גבוה, שצעדו לצלילי מייקל ג'קסון, הבהירו - מה שנראה מגניב בצילומי מגזין או על קנדל וג'יג'י לא בהכרח מתאים ליישום בפועל.