בעוד שרוב מעצבי שבוע האופנה גינדי הציגו קולקציות ששיוכן העונתי נתון לפרשנות חופשית, דורין פרנקפורט הייתה נחרצת וברורה בעניין הזה. המעצבת המנוסה גרמה לנו לחוש עצמנו כמי שצופים בתצוגת שבוע האופנה של פריז לקיץ 2016. או ניו-יורק, או לונדון או מילאנו. לא משנה. אבל ההחלטה להציג בסתיו את קולקציית הקיץ הבא הייתה בערך הדבר היחיד בשבוע האופנה הזה שדומה למה שנעשה בשבועות האופנה בחו"ל. ולא פחות מזה, הקולקציה שהוצגה הייתה מוצאת את מקומה בין קולקציות ה-ready-to-wear שנראו בבירות האופנה הידועות.
פרנקפורט, מעצבת הפעילה פה ברציפות כבר שלושה עשורים, מצליחה להציע פעם אחר פעם אופנה רעננה ושימושית שאינה נעדרת תחכום יצירתי. וגם הפעם היא לא איכזבה. לדבריה, בחיפוש אחר התשובה לשאלה האם בעולמנו המתועד בכל רגע עדיין רומנטיקה אפשרית, היא קראה טקסטים של "שתי זלדות". זלדה פיצ'גרלד, סופרת, משוררת, אשת חברה ואייקון פמיניסטי בעידן הג'ז שנודעה בעיקר כרעייתו של סקוט פיצ'גרלד, וזלדה המשוררת, חב"דניקית מירושלים בעלת פתיחות לעולם הרחב ובת דורם של אלתרמן וגולדברג - אשר בניגוד אליהם, לא כתבה באופן מחורז ושקול, אלא באופן חופשי. האם מצאה פרנקפורט תשובה לשאלת הרומנטיקה בעידן התיעוד הקדחתני? אין לדעת. אך קולקציה שכולה השראה מחייהן וזמנן של שתי הנשים יוצאות הדופן הללו היא רווח נקי לכל מי שכל מה שהיא רוצה הוא ביגוד שימושי ולביש המצטיין בחן ובאלגנטיות.
על רקע הקלטת קולה של זלדה המשוררת עצמה מקריאה את שירה הידוע "הייתי פרפר", ואנימציית פרפרים מעופפים מהפנטת, החלה התצוגה עם קבוצת דגמים תכולים ולבנים מכותנה, פשתן וטאפט (המשמש רבות בשמלות כלה). מכופתרים, מפוספסים, פריכים, מתנפנפים עם צווארונים גבריים וקשירות מעניינות (שהסטייליסטית מעיין גולדמן קשרה ביד אמן), הדגמים פה היו כולם מפגן של נשיות מתוחכמת-מעודנת עם נופך יוקרתי.
בהמשך, על רקע וידאו-ארט של נוף ארקטי חידתי ומוזיקת שנות ה-20, חל מעבר מאווירת פנאי ונופש אל אווירת שגרה. בלייזרים ומכנסיים מחויטים בגוונים כהים - אפור, נייבי ושחור, שולבו עם סריגים נשפכים והיוו את החלק היותר קונסרבטיבי בקולקציה. החומרים - קטיפה, ויסקוזה, משי ותחרה - מוכרים לגרעין לקוחותיה הנאמן והרחב של פרנקפורט מעבודותיה הקודמות.
הותירו חותם שמלות מקסי מתרחבות עם שרוולי טי וכיסים צדיים וחצאיות באורך הרצפה ששולבו עם טופים צמודים. סבירות גבוהה שכל מה שנראה פה, הוא גם מה שיוצע בחנויות המעצבת. אין סיבה שלא. חתמה את התצוגה הפרזנטורית הנוכחית והמוזה האישית יאנה גור בבלייזר מעל חולצת פסים, מכנסי תחרה ושרשראות אבנים מנצנצות. מראה נדיר של חוזק ועדינות יחד. כמו פרנקפורט עצמה.