השיבוץ של תצוגת ה-upcoming designers שהתקיימה מיד לאחר זו של המעצבת שני צימרמן טמן בחובו את ההבטחה הגלומה במעמד זה. רק לפני שנתיים השתתפה צימרמן עצמה באותה מתכונת שנותנת במה למעצבים צעירים, והשנה היא מופיעה ברשימת המותגים המשתתפים כמעצבת ששמה שגור בפי כל פאשניסטה.
במסגרת הפרויקט שמומן על ידי מחלקת התרבות של מפעל הפיס נבחרו שמונה מעצבים חדשים ומבטיחים על ידי ועדה אמנותית (מאיה נגרי, ג'וזף דדון, ששון קדם, דורין פרנקפורט, מוטי רייף ושחר אטואן) וקיבלו מענק בסך של עד 150 אלף שקלים לעיצוב והפקת קולקציה חדשה.
את התצוגה פתח המעצב ששון קדם בהתרגשות והחמיא לגורמים הרלוונטיים: "אם מוטי רייף הוא האבא של האופנה הישראלית אז מפעל הפיס הוא האמא". בווידיאו המתעד את תהליך העבודה של המעצבים לצד התמיכה המקצועית שקיבלו היה מרגש לפגוש את פניה של קלודט הזורע, מעצבת מוכשרת שבשנים האחרונות מעדיפה לפעול מאחורי הקלעים של תעשיית האופנה המקומית.
קשה להתייחס באופן קוהרנטי למספר מעצבים שמציגים יחד אוספים שונים בתכלית, לא כל שכן שחלקם כבר שמות מוכרים בתעשייה כמו רחל כהן לקומון רייבן ונדב רוזנברג לנורת'רן סטאר - שאוחזים בכתב יד מגובש וממותג. ככלל, היו שני נושאים כלליים שכן חיברו את העשייה המשותפת - הוייב הניאו מודרני של הדגמים ויצירת פריטי יוניסקס.
הקו הראשון להציג הוא מוסלין בראדרס ששיגר למסלול מערכות לבוש לגברים ולנשים בסגנון אוברסייזי מחוספס בגווני חאקי, ורוד-לבן, שחור ודפוס מנומר. אחד הפריטים המרעננים באוסף היו כובעי המצחייה הקונסטרוקטיביים עשויי חבל על ראשי הדוגמנים. קומון רייבן הביאה לבמה קבוצה מהודקת של אאוטפיטים לבישים עשויים בקפידה בגווני שחור, לבן ובורדו בסגנון קלאסי עם אלמנט הקאט אאוט המזוהה עמה. אסף ריב לסטודיו טיפל בבגדי גברים ונתן להם טאץ' גזור ופרום שנתן תחושה שמדובר בבגדי הופעה או אימון של להקת מחול מודרני. אסתטיקה מדויקת במיוחד הציג נדב רוזנברג לנורת'רן סטאר, שהמשיך בפרשנות מחודשת את קו חיתוכי הלייזר הריבועיים המאפיינים את עבודתו עם מרקמים חדשים כמו עור, רקמות ותפרים מודגשים.