ענקית המסחר אמזון לא עוצרת לשנייה. השבוע היא הודיעה שהיא שוקלת לייצר ליין בגדים משלה. את ההודעה המפתיעה הזאת חשף ג'ף יוריסקין, סגן נשיא מחלקת הבגדים בחברה, במסגרת כנס קמעונאות. לדבריו, המהלך נובע מהעובדה שחלק ממותגי האופנה בוחרים שלא לסחור דרך האתר, אבל הביקוש למוצרים דומים עדיין קיים.
עם יותר מארבעים מיליון לקוחות, אמזון השקיעה בשנים האחרונות מאמצים רבים בהפיכתה לקמעונאית אופנה, כשאחד מהאתגרים הקשים בהם נתקלה הוא הניסיון לשכנע כמה שיותר מותגי אופנה לסחור דרכה - משימה לא פשוטה עבור אתר המזוהה עם רמות מחירים ופרזנטציה נמוכות.
עכשיו נראה שהיא לוקחת על עצמה אתגר נוסף שעשוי על פי המבקרים להניב לה רווחים נאים בעתיד, אך באותה נשימה גם להפוך לכישלון צורב.
מה זה סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).