בשנים האחרונות חברות מסחריות מבקשות לתת ביטוי אמיתי לחזון המעצבים שלהם, זה שאינו מבוסס על הטרנדים שראינו בשבועות האופנה הבינלאומיים. בשנת 2005 הציגה לראשונה ענקית האופנה הבריטית טופשופ בשבוע האופנה של לונדון. היתה זו קולקציה נפרדת מהקולקציה המסחרית, בשם UNIQUE, המציגה קו בוגר, מגובש ומתוחכם יותר, שמתרחק מקהל היעד הצעיר אליו מכוון המותג המוצלח בדרך כלל.
מאז 2011 נשמר לטופשופ רצף חשוב ועקבי בשבוע האופנה הבריטי, עם שתי תצוגות קבועות בשנה ושתי קולקציות מוקדמות. מדובר בהישג לא מבוטל של החברה, וסימון טריטוריה ברור כמובילה בתחום האופנה וקובעת טרנדים ולא רק מפרשנת טרנדים שאחרים קבעו לציבור הרחב.
בתוך קולקציית היוניק נמצאת תת קולקציה - הריזורט - שבעיני נשים עם חוש סטייל מפותח נחשבת לקרם של הקרם. אותם פריטים ריזורטיים נחשקים לסתיו-חורף 2015/16 נוחתים היום במהדורה מוגבלת בשלושה סניפים של הרשת בישראל.
קולקציית ריזורט 2016 לקחה השראה מהעולם הלילי של הסוהו ומתרבות הרחוב מלא האנרגיה, בנגיעות של תחילת שנות השמונים המעודנות. בהתאם לכך הלקוחה הפאשניסטה הפוטנציאלית הופכת מאישה מסודרת ותקתקנית לחיננית ושובבה. בין הלהיטים הפוטנציאליים: שמלת מיני שחורה מעור עם צווארון גולף, חליפת קטיפה לא חלקה בצבע ורוד עתיק משגע, שמלת גולף מטאלית עם שסע, חצאית מיני צמודה מעור משובצת דיטיילים ייחודיים.
טווח מחירים:
619-2,369 שקלים
להשיג בחנויות TOPSHOP בקניון רמת אביב, דיזנגוף סנטר תל אביב וקניון פתח תקווה