כולנו יודעים שבחירות אופנתיות של ידועניות משפיעות על המכירות. ג'ינס ש ל H&M שלבשה ביונסה ושמלת טופשופ יוניק שלבשה אלכסה צ'אנג, אזלו מיד מאתרי המכירות. אבל השפעתן של ידועניות רגילות מחווירה לעומת זאת של קייט מידלטון.
התופעה נודעה בשם "קייט אפקט", ולפי מגזין ניוזוויק, השפעתה על תעשיית האופנה הבריטית מוערכת במיליארד דולרים וחצי. השבוע, בעקבות פרסום תמונות של הדוכסית לובשת מעיל צמר ירוק של ספורטמקס בדרכה לכנסייה בחג המולד, הפך מותג האופנה האיטלקי לנהנה העדכני ביותר מה"קייט אפקט".
המעיל אזל מאתר המותג תוך מספר שעות וזאת למרות תג מחיר גבוה למדי של 1,230 דולרים. החדשות הטובות למעריצי הסגנון האלגנטי של הדוכסית הן שהמעיל צפוי לשוב למדפים.
מעיל הצמר האלגנטי מעוצב בסגנון צבאי, עם צווארון רחב, חגורה דקה תואמת, באורך אמצע השוקיים ובגוון ירוק-עז. חברת ספורטמקס (Sportmax) היא מותג בת של מקס מארה האיטלקית הפונה לפלח לקוחות צעירות. מתחת למעיל לבשה הדוכסית שמלת פליסה פרחונית בגווני כחול-סגול הידועה כדגם "סזאן" של "גרייט פליינס" (Great Plains). הכובע הירוק יצר קצת תחושה של פיטר פן, קצת רובין הוד. אולי זה מה שהפך את המראה הכללי של מידלטון כפוטנציאל לבסס לעצמו סטטוס איקוני.
כתבות נוספות שיעניינו אתכם:
סטייל 007: משפחת המלוכה הבריטית מציגה אופנה מרהיבה בבכורת ג'יימס בונד החדש
אימפריות נופלות: קייט מידלטון ממחזרת שמלה של מקווין פעם שלישית