היא החלה לכתוב שירים בגיל 15, חתמה על חוזה עם חברת התקליטים פולידור, זכתה בתואר הקול של השנה בתחרות של רשת BBC ובפרס המבקרים בפרסי המוזיקה הבריטית. בעקבות הופעותיה בתוכניתו של ג'ימי קימל וסאטרדיי נייט לייב, המניות שלה בארצות הברית הרקיעו לשחקים ושיריה הופיעו בסדרות טלוויזיה מצליחות כמו "90210" ו"יומני הערפד". היא אפילו נבחרה להופיע במסיבת החתונה של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון בארמון בקינגהאם - שורה מכובדת ברזומה. השיר "Love Me Like You Do", שנכלל בפסקול הסרט המדובר "50 גוונים של אפור", הפך ללהיט ענק וזכה ליותר מ-900 מיליון צפיות ביוטיוב. אלבום האולפן השלישי שלה, "Delirium", שיצא בנובמבר האחרון, רשם דירוגי שיא בקריירה שלה. והיא לא עוצרת.
אנחנו כאן בענייני הסטייל. לאחרונה ביצעה גולדינג צעד נוסף המבסס את מקומה כאחת מזמרות הפופ הבולטות היום: השקת קולקציית שיתוף פעולה עם ענקית האיפור מאק.
שיתוף הפעולה שואב השראה מהסגנון והפרסונה של גולדינג כמובן. כמו הבלונד המולד והקול הצלול, כך גם הקולקציה נוטה לגווני ניוד טבעיים. חומים, כתומים וורודים הם הצבעים השולטים פה. בניגוד לסגולים הבוהקים של קולקציית קלי ושרון אוסבורן או הגוונים הגותיים הכהים של לורד, הפעם מדובר בגווני עור חמימים.
הקולקציה המציעה מראה בלתי מתאמץ לשעות היום ומראה מודגש לשעות הערב, כוללת כ-13 פריטים: עיפרון שפתיים, שפתון, ליפ-גלוס, אייליינר ג'ל, מסקרה, פלטת צלליות יום, פלטת צלליות ערב, עיפרון עיניים, סומק, ריסים מלאכותיים ושלוש מברשות (טשטוש, סומק ואייליינר).
טווח מחירים: 101 שקלים (לשפתון) - 285 שקלים (לפלטת צלליות). להשיג ברשת חנויות מאק ובאתר הרשמי.