יכול להיות שבכל הקשור לדיני עבודה או דיני חוזים איילת זורר צודקת בתביעתה את חברת האופנה גולברי. אבל הזעקה הציבורית סביב הנושא, זה כבר משהו אחר. אין ספק שנשים מבוגרות יכולות להיחשב יפות לא פחות מנשים צעירות, אין ספק שהעולם צריך לבחון מודלים שונים של יופי, להעריך בשלות ובעיקר: להתייחס למשל באותה הצורה לקמטים ושיער מלבין של אישה בדיוק כמו אלה של גבר.
אבל דוגמנית יפה, שמשלח ידה הוא עולם הדוגמנות שמקדש יופי, שכל מה שהיא תורמת לעולם, ככל שזה קשור לפרסומות הספציפיות האלה, זה את היופי שלה ואת הגוף שלה וטוענת שזה לא בסדר שנפסקה ההתקשרות שלה כי המראה שלה התבגר או השתנה לרעה זה קצת מצחיק.
המגנות על זורר ניסו לקשר בין מצבה למצבן של שחקניות הוליוודיות או מגישות יפות בטלוויזיה שמרגישות שיש לקריירה שלהן דד ליין, אבל זה בדיוק העניין: אצל מגישות, למשל, יש ערך רב יותר לידע, לדעתנות, לרהיטות, לניסיון ולבשלות. איך זה קשור לבחורה שמצטלמת שכובה עם מחשוף ורגליים חשופות?
לפחות על פי הפרסומים, השחקנית בת ה-46 אפילו התעקשה להוכיח בכתב התביעה שהיא נראית נפלא, ושצילומים אחרונים שלה שנשלחו לחברת האופנה לא עברו פוטושופ. כלומר, גם היא חושבת שהמראה החיצוני אצל מובילת קמפיין אופנה הוא חזות הכל. ובכלל, עד איזה גיל היא תמשיך להתעקש שהמראה שלה לא השתנה?
אם היא הייתה מובילה 11 שנים את אותו קמפיין אופנה עם גבר, ואותה היו משחררים בגלל מראה שהשתנה לטובת דוגמנית צעירה - אבל את הגבר המאפיר לא - אז היה לה קייס ציבורי חזק, עם טענות לאפליה מחמת מין, ועם דיון חשוב על הדרך שבה החברה תופסת גברים מבוגרים ונשים מבוגרות. אבל זה לא המקרה.
אפשר לטעון שההבדל בין מראה של אישה בת 46 לבין מראה של אישה בת 25 הוא רלוונטי בקמפיין אופנה. שבדיוק באותה מידה חברת ליוויס הייתה נפרדת מדוגמן ג'ינס צעיר ששיער הראש והחזה שלו התחיל להאפיר.
מה שכן, בפרסומים שלכם בנושא, כשאתם מדברים על דוגמנית, תשתדלו להבא לא לנקוט במילים כמו: "חיי מדף" ו"דגם" צעיר יותר. זה, למשל, משהו שכן יעזור קצת למעמד האישה. צפו בדעה מאולפן וואלה! NEWS.