בזמן שחובבות טופשופ הנאמנות מריירות על תצוגת קו היוניק שהתקיימה אמש במסגרת שבוע האופנה הלונדוני, קולקציית טופשופ יוניק לאביב-קיץ 2016 נוחתת בישראל. על פי הנמסר מטעם המותג, הלקוחה האולטימטיבית היא נערה מרדנית יפהפיה עם תיאבון עז לכיופים. נשמע בגדול כמעט כמו כל לקוחה מפורסמת של החברה, שהצליחה ליצור לעצמה מעמד כאחת האהובות על חבורת הפאשניסטות הכי חמות בבריטניה, הכוללת את קייט מוס, קארה דלווין, סוקי ווטרהאוס ואלכסה צ'אנג.
עמודי התווך של הקלאסיקות הבריטיות מחלחלים בקולקציה החדשה, וכך ניתן לראות שילובי סטייל נכונים בין המראה הנערי-אורבני לאלגנטיות נשית רכה ורומנטית. כדי לאזן ברמת השיק, נכנסות גם חולצות בגזרות גבריות עם דיטיילז כמו חפתים צרפתיים מוגזמים וצווארונים, וחולצות אוברסייז עם כתף חשופה שהולכות טוב עם מכנסיים מחויטים. חלק מהשמלות מוצעות עם שסעים עמוקים ושרוולים מתנפנפים.
מהו בעצם קו היוניק של טופשופ? בשנים האחרונות חברות מסחריות מבקשות לתת ביטוי אמיתי לחזון המעצבים שלהם, זה שאינו מבוסס על הטרנדים שראינו בשבועות האופנה הבינלאומיים. בשנת 2005 הציגה לראשונה ענקית האופנה הבריטית טופשופ בשבוע האופנה של לונדון. היתה זו קולקציה נפרדת מהקולקציה המסחרית, בשם UNIQUE, המציגה קו בוגר, מגובש ומתוחכם יותר, שמתרחק מקהל היעד הצעיר אליו מכוון המותג המוצלח בדרך כלל.
מאז 2011 נשמר לטופשופ רצף חשוב ועקבי בשבוע האופנה הבריטי, עם שתי תצוגות קבועות בשנה ושתי קולקציות מוקדמות. מדובר בהישג לא מבוטל של החברה, וסימון טריטוריה ברור כמובילה בתחום האופנה וקובעת טרנדים ולא רק מפרשנת טרנדים שאחרים קבעו לציבור הרחב.
טווח מחירים:
699-1,859 שקלים
להשיג בסניף TOPSHOP בקניון רמת אביב