צולם בסמארטפון של וואווי
סופר פארם משיקה קולקציית משקפיים ב-130 חנויות "סופר פארם אופטיק" ו-"סופר פארם אקספרס". הרשת מנסה למצב את עצמה כרשת שמוכרת גם מוצרים אופנתיים ולצאת במעט מנישת הקוסמטיקה והטיפוח הבלעדית, בניסיון למשוך אליהם גם את הפאשניסטות לצד אלה שנגמרה להם משחת השיניים.
כחלק מהמהלך תמכור הרשת 25 דגמים של משקפי שמש של בית האופנה הפריזאי סוניה ריקל, ו-40 דגמים של משקפי ראייה. כמו כן, יימכרו בסניפי הרשת משקפיים ומשקפי שמש של המותג הצרפתי הידוע קנזו. מרבית הדגמים משני המותגים יעלו לצרכן 499 שקלים בעוד שדגמי המעצבים יעמדו על כ-800 שקלים.
סוניה ריקל היא מעצבת צרפתייה שפועלת ברובע סן ז'רמיין בפריז כבר 46 שנים. ריקל החלה לעצב סוודרים סרוגים בשנת 1968 ובמהרה הפכה לשם דבר בתחום, והתפתחה גם לעיצוב תיקים, משקפיים, בגדי נשים ותינוקות. בשנות ה-90 בתה של ריקל נת'לי תפסה את הפיקוד על העסק, אולם האם סוניה עדיין משמשת עבורו השראה.
בשיחה עם וואלה! NEWS בפריז מספרת אורפילי רוס, מנהלת המותג של משקפי סוניה ריקל בחברת "למי" המייצרת אותו, על ליין המשקפיים שצפוי להגיע לישראל: "אנחנו נראה (בקולקציה מ.ר.) מסגרות דקות וקלות. הלקוח מחפש לרוב דברים צבעוניים, ויהיו גם שילובי זהב". רוס הוסיפה כי ההשראה לקולקציה הייתה כמובן הפסים המוכרים של המותג, אולם בחברה ניסו לתת להם טוויסט מודרני: "אנחנו מנסים לדבוק בחוקים החדשים, כמו צבעים גרפיים יותר", הוסיפה רוס. המעצבת הראשית ג'ולי דה ליברן שואבת לדבריה השראה מסצנת חיי הלילה, כך שבקולקציה החדשה נראה צבעים בהירים מאוד כמו אדום, ירוק וורוד בוהק. אולם לצד הכיוונים החדשים, מסבירים בחברה שיהיו גם כמה דגמי וינטג' ובהם מסגרות ה"פרפר", שיהוו חיבור בין המודרני למסורתי.
משקפי השמש של סוניה ריקל משלבים בתוכם במרבית הדגמים את דוגמת הפסים האופיינית למותג, ומשלבים חומרים וצבעים שונים במסגרת ובעדשה. בין הדגמים הבולטים, משקפי השמש "ההפוכים" שנצפו גם על מסלולי התצוגה.
לצד הקולקציה של סוניה ריקל, ישיקו בסופר-פארם גם דגמים חדשים של המותג קנזו, שכבר נמכר בחנויות הרשת. בדגמים החדשים של קנזו נעשה שימוש במתכת ופלסטיק במוטות המשקפיים וכן בעיצובים "חתוליים" יותר, כאשר בין הדגמים המעניינים ניתן לראות משקפי שמש עם "פירסינג" על המוטות ומשקפיים עם עדשות בגוון כחול חצי-כהה.
קרולין וו, מנהלת המותג של קנזו בחברת "למי", סיפרה על ההשראה לקולקציה החדשה: "לקחנו את ההשראה מקולקציית רדי טו וור ובה הנמרים למשל, שבהם משתמשים הרבה בקנזו ברגע זה. לקחנו גם את מגדל אייפל, את הלוגו של קנזו ואת הלוגו של קליפורניה שבהם משתמשים לרוב בקולקציית התיקים".
לדבריה, "אנחנו משתמשים בהדפסים של תצוגת האופנה של קנזו ושמים אותם על מוטות המשקפיים, אנחנו הולכים על צורות גבוהות ומבחינת צבעים נראה צבעים חייתיים מקוריים, וכן חייתיים צהובים ולבנים, וחומרים צבעוניים מאוד. אנחנו תמיד מנסים לעשות התאמה בין קולקציית האקססוריז, הבגדים והמשקפיים".
הכתבת הייתה אורחת של חברת סופר-פארם בפריז