המשרדים של חברת דזיגוואל בברצלונה הם חלומו של כל עובד. המבנה הפתוח בעל הקירות השקופים שוכן לחוף הים, מוקף עצי דקל וצופה לנוף מעורר ההשראה של הספינות העוגנות בנמל. 900 העובדים בחלל העצום נפגשים בחדרי ישיבות בעלי שמות לא שגרתיים כמו wow action ו-fun & profit ויושבים בחללים גדולים, פתוחים ומעוצבים, שם הם עובדים בשקט מפתיע. באופן מעניין, כל זה עומד בניגוד מוחלט לביגוד התוסס שהם מעצבים ומשווקים.
המותג הספרדי הוותיק, שנמכר היום ב-91 מדינות בעולם, ידוע בעיצובים הצבעוניים והאקסטראורדינריים שלו (ומכאן נגזר שמו. דזיגואל = שונה). העיצובים של המותג הכוללים טלאים, פרחים, שילובים של טקסטורות והרבה שימוש בצבע - חביבים מאוד על הנשים הים תיכוניות, ובהן הישראליות. עכשיו, העיצובים יוצאי הדופן מגיעים לכבוש גם הגברים והילדים שלהן.
ב-11 במרץ נפתחה בגרנד קניון בחיפה חנות שלישית של המותג, שכוללת, לראשונה בישראל, גם את Desigual kids ו-Desigual men. קולקציית אביב-קיץ כבר מוצגת שם ואמהות חובבות המראה המונוכרומטי היא לא בשבילכן. היא כן מתאימה לכל מי שמתחברת לסלוגן הוותיק של המותג (או אולי פילוסופיה?) - "Life is cool".
בגדי הילדים צבעוניים, שובבים, עליזים ומעוטרים בציורים שמחים, הדפסים של פרחים ומוטיבים אתניים. גם פה, כמובן, אפשר למצוא את מכנסי הג'ינס המזוהים של המותג, עם שילובים של תחרה, פאייטים וטלאים. אגב, על המעצבים של דזיגואל נאסר באופן גורף להשתמש במחשב כדי ליצור דוגמאות, וכל דוגמאות הבדים המיוחדות מצוירות כמו פעם, ביד.
הגבר הישראלי יצטרך לגייס קצת אומץ כדי לצאת מהשבלונה המוכרת של ג'ינס, כפכפים וחולצה כחולה או שחורה. בגדי הגברים של דזיגוואל מיועדים למי שאוהב את הג'ינס שלו עם טוויסט ולא נרתע מקצת תשומת לב. קולקציית בגדי הגברים אמנם מעט יותר סולידית מזו של הנשים, וכוללת גם טי שרטים יפים ומוקפדים שגם בעלי האישיות הלא מוחצנת מבינינו ישמחו לאמץ, אבל רוב הפריטים מרשים לעצמם להשתולל עם הרבה צבע, טלאים ושילובי בדים ודוגמאות עם השראה וינטג'ית.
את קולקציית הנשים, כמו גם קולקציית האביזרים, שכוללת בין השאר תיקים, נעליים, צעיפים ותכשיטים, אפשר למצוא כבר שנה בקניון רמת אביב וקניון איילון. העונה, שואבת קולקציית הנשים השראה משנות ה-60 וה-70, עם מגוון רחב של שמלות בדוגמאות פרחים, דוגמאות גיאומטריות צבעוניות, לצד שילובי שחור-לבן. יש גם קולקציה של מכנסיים, חצאיות ואוברולים מג'ינס, עם דיטיילים כמו רקמות, חרוזים ופאייטים, וליין של פריטים בהשראת פרחים אקזוטיים, בהם שמלות קלילות וז'קטים נשיים בצבעוניות בהירה וקיצית.
את המותג הקימו ב-1984 האחים כריסטיאן ותומס מאייר, נשיא החברה. תומס, שהיה אספן נלהב של ג'ינסים וינטג', תפר את הפריט הראשון שלו ז'קט עם ציור של מיקי מאוס מחלקים של כמה מכנסי ג'ינס מהאוסף הפרטי שלו. השאר - היסטוריה. הז'קט בעל הערך הסנטימנטלי הוצג למבקרים בפרזנטציה של דזיגוואל, שהתקיימה בפברואר במדריד. כיאה לרוחו השובבה, השתלט המותג על רחוב במרכז העיר ובכל חנות, הציג חלק אחר מקולקציית הסתיו-אביב עם חלוקה לטקסטורה (שם כללה הפרזנטציה מזון בטקסטורות שונות), צבע, הדפסים וכן הלאה.
המוזמנים הוזמנו גם לשחק בכל חנות במשחקי יצירה, לגזור, לאכול, לחבר בדים, לרקוד, להצטלם, לקחת ממתקים ובגדול, להשתעשע. כי זה מה שהמותג בא לעשות. אז עכשיו הגברים וילדים בישראל מוזמנים לקחת את עצמם פחות ברצינות ולהצטרף לחגיגה הים תיכונית. קצת צבע עוד לא הרג אף אחד.
טווח מחירים:
נשים: 149 שקלים - 1,119 שקלים
גברים: 229 שקלים - 839 שקלחים
ילדים ותינוקות: 99 שקלים - 349 שקלים
הכתבת התארחה בנסיעת עיתונאים למדריד מטעם המותג.