בווידיאו: ג'יג'י חדיד בתצוגת הקוטור של ורסצ'ה אטלייה בפריז, ינואר 2016
בית האופנה האיטלקי ורסצ'ה משנה כיוון ומצטרף לטרנד האמהות שהובילו בעבר הקולגות דולצ'ה וגבאנה. על מנת להראות שורסצ'ה הוא לא רק מותג-על המציע שמלות שטיח אדום מפתות, מובילה דונטלה ורסצ'ה קו שיווקי חדש - פנייה לנשים בשלות, נשות קריירה ובעיקר נשות משפחה.
"היה לי חשוב לייצר קמפיין מציאותי", סיפרה בראיון לניו יורק טיימס. "זוהי נקודת מפנה עבור המותג - אופנה יומיומית לנשים שמצליחות לשלב בין ניהול העסק לגידול הילדים מבלי לוותר על סטייל מעודכן. המטרה היא להראות שאופנה יכולה להשתלב כחלק מהחיים. אין לי עניין לייצר עוד אשליות".
לקמפיין החדש לעונת סתיו 2016-17, שצולם על ידי הצלם הנחשב ברוס וובר, לוהקו דוגמניות-העל ג'יג'י חדיד וקרלי קלוס, שהצטלמו בתמונות אווירה משפחתיות לצד בעליהן וילדיהן לכאורה. נשאלת השאלה: האם ג'יג'י חדיד בת ה-21, נטולת הילדים, שנפרדה בסוף השבוע האחרון מהבויפרנד הסופרסטאר זאין מאליק והפכה לאושיה חמה במדורי הרכילות - נתפסת כדמות אמהית משכנעת? ומדוע לא לוהקו דוגמניות שהן אמהות בחיים האמיתיים? ולא חסר. הרשימה הנוצצת כוללת בין השאר את הדוגמניות הצעירות, מלאכיות ויקטוריה'ס סיקרט מירנדה קר, ג'יזל בונדשן, דוצן קרוס, אדריאנה לימה, אלסנדרה אמברוסיו, לילי אולדרידג', ג'ורדן דאן וקוקו רושה.
עוד באותו נושא:
ג'יג'י חדיד מורידה את הבגדים בווג פריז
בחני את עצמך: מי את יותר - קנדל או ג'יג'י?
תצוגת ורסצ'ה אטלייה בפתיחת שבוע הקוטור בפריז